Gå til innhold

Eggkoker til kr 99 - ok kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd eggkokeren til Kjell og Co? Den koster kr 99,-. Lurer litt på kvaliteten, siden de fleste andre koster 300 - 400 kroner. Noen som har en rimelig eggkoker å anbefale?

Anonymkode: 09cd4...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare lurer.. Hva i alle dager skal man med en eggekoker? Kan den noe en gryte ikke kan?

Anonymkode: 7ca0b...995

Skrevet

Eggkoker er det mest bortkastede jeg har brukt penger på. Kjele går mye fortere. 

Anonymkode: b38e6...1e4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer.. Hva i alle dager skal man med en eggekoker? Kan den noe en gryte ikke kan?

Anonymkode: 7ca0b...995

Eggkoker er den kjøkkentingen av «ting man strengt tatt ikke trenger» jeg synes er kjekkest. 

Anonymkode: 87055...f97

Skrevet

Det er ikke til meg. Det er til en som synes den tradisjonelle måten å koke på er komplisert. Så tenker jeg - hvis jeg finner en til rundt 100-lappen, så er det ok. Men å kjøpe noe slikt til flere hundre, det gjør jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en billig en og den funker bra. Smart for oss som glemmer at det er noe på gang på kjøkkenet og aldri greier å passe tiden. ;)

Anonymkode: 59a31...827

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en billig en og den funker bra. Smart for oss som glemmer at det er noe på gang på kjøkkenet og aldri greier å passe tiden. ;)

Hvor har du kjøpt den? Den på Kjell og Co er i plast, mens de som er dyrere er i metall. Har det noe å si? 

Skrevet

Ellos, hvit plain i plast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...