AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Vi har hatt prøverør så vi vet at et egg ble befruktet og embryo satt inn. Etter 2 uker viste det seg dessverre at vi ikke var gravide. Mensen kom i går, og dette kom ut nå nettopp (beklager bilde, men jeg vil ha hjelp til å tyde innholdet), kan det være det vi satt inn utviklet seg videre? Det havnet i skålen, fiska det opp med plastikkhansker - nede i skålen så det tydeligere ut som noe som IKKE var koagulert blod. Var mindre mørkt blant annet. La det på dopapir etter det va fisket opp. Bildene er med/uten blitz. Anonymkode: 40e08...dca
Veeera Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Ser ut som noe lignende jeg "blødde ut" etter en spontan abort, og da lurte jeg på det samme! Jeg tok på det og det var hvertfall ikke koagulert blod😳 men hva det var, vet jeg ikke..
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Det kan være rester fra livmorslimhinnen. Anonymkode: cc95e...b90 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 Man er ganske langt på vei før embryo/foster er så stort som det der, så det er det nok ikke. Anonymkode: b8ad6...efa 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 Dette er slimhinna. Samme har det vært hos meg med alle mine 5 insett Anonymkode: 8967f...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 Det ser ut som en bit av livmorslimhinnen, ja. Jeg kan få det en gang i blant, da er gjerne mensen ekstra vond også. Jeg husker at jeg hadde en veldig smertefull mens med flere slike etter et negativt IVF. Jeg lurer på om progesteronbehandlingen, som påvirker slimhinnen, kan bidra til det? Anonymkode: 2bf54...17c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå