Gå til innhold

Har du noen gang takket nei til sex og angret etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I årenes løp har jeg fått ulike tilbud om sex som jeg har takket nei til. Har alltid følt at jeg har vært godt forsynt på hjemmebane av en flott, oppfinnsom og utholdende mann. Og stort sett er mine avvisninger godtatt uten problemer, så det har gått greit.

Men det er én gang jeg sa nei som jeg har angret på mange ganger etterpå. Det skjedde ifbm en konferanse i utlandet der jeg deltok fra jobben min. Der fikk jeg ekstra god kontakt med en annen kvinne. Ingen av oss skulle reise hjem før dagen etter at konferansen var over, og derfor gikk vi ut sammen den siste kvelden for å spise og ha det hyggelig. Det ble noen herlige timer der vi etterhvert flørtet heftig, kysset og ga hverandre kjærtegn. Vi skjønte begge hvor dette ville ende og ingen av oss satte på bremsene. Tror vi heller ga mer gass. Men plutselig, i inngangsdøren til hennes hotell, sa jeg plutselig nei og stakk av. 

Hadde det skjedd i dag, er jeg sikker på at jeg ikke hadde trukket meg. Men den gangen var jeg nok litt for utrygg på meg selv. Da jeg kom hjem, fortalte jeg om episoden til mannen min. Han ble forbannet på meg - fordi jeg hadde stukket av. Tidlig i forholdet vårt hadde vi blitt enige om at det var tillatt å ha sex med andre, bare vi fortalte om det. Så det ville altså ikke vært noe “ulovlig”.

Det er ei stund siden dette skjedde. Hun kom fra et land i Sør-Europa, men jeg er verken helt sikker på hva hun heter eller hvordan jeg kan treffe henne. Men det skulle jeg gjerne gjort. I perioder tenker jeg på dette ganske ofte, og angrer på at jeg feiget ut.

Anonymkode: 90189...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja en gang. Det var ei som ville ha meg med hjem. Hun var skikkelig fin, men jeg missforsto henne og trodde hun bare var ute etter et raskt ligg noe jeg ikke ville. Jeg ville være meg og ligge i timesvis å kose. Har en one night på samvittigheten og der ble det bare et lite kyss og så pumpe på. Ingenting annet. Akkurat det gir meg absolutt ingenting. Da kan jeg heller ta meg en runk istedet for. Mindre kliss blir det også. 

Men det viste seg i ettertid hun hadde andre planer med meg, men da var det desverre for sent.

Skrevet

Jeg er i et forhold, og for meg er sex utenom forholdet utenkelig. Jeg kan gjerne bli smigret av at andre er tiltrukket av meg, men det er helt uaktuelt å gjøre noe som helst fysisk med noen. Det har jeg rett og slett ikke det minste lyst til. Har aldri angret etter å ha takket nei til de tilbudene som har budt seg i forbindelse med jobb, hobbyer og reiser opp gjennom årene. 

Anonymkode: 26c83...d0a

Skrevet

Takket nei til å være med på en trekant med daværende kjæreste og ei venninne.

Så for meg komplikasjoner i kjøvannet...

.... og har angret i ettertid 😞

Skrevet

Nei. Får jo stort sett sex tilbud fra menn. 

Anonymkode: 90c68...28a

Skrevet

Nei, jeg angrer mye mer på sex (og hele forholdet forsåvidt, men det er ikke det su spør om) med en mann som jeg i ettertid ser at behandlet meg ganske bedritent.

Anonymkode: 3a520...709

• Liker 1
Skrevet

Mange ganger.

Har angret som en hund hver gang.

Skrevet

Nei, men jeg har takket ja et par ganger og angret meg i etterkant. ONS gir meg ingenting har jeg funnet ut. 

Anonymkode: ac604...d6f

• Liker 1
Skrevet

Har takket nei ett par ganger ja, aldri angret, de har hatt 50 partnere +++ og det er ekkelt

Anonymkode: ec93a...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...