Gjest Fruktfat Skrevet 30. mai 2005 #21 Skrevet 30. mai 2005 så det er samme te du har kjøpt på helsekost som de selger på meny? eller? og er det greit med suketter i? (litt avhengig av det :oops: )
Gjest lilletroll Skrevet 31. mai 2005 #22 Skrevet 31. mai 2005 Men jeg skriver jo egentlig det samme da humre Ja, men det er utrolig hvor effektfullt det er med en smiley her og der
Gjest Nimo Skrevet 31. mai 2005 #23 Skrevet 31. mai 2005 Jeg var å forsøkte å få tak i den teen som slank og fiiiin hadde gått ned 6 kilo av (skader ikke å prøve ) problemet var at de ikke hadde Slim And Fit (Yogi Tea) på Meny. de hadde flere teer fra Yogi, men ingen som het dette. Er navnet korrekt?? Kan noen hjelpe med korrekt navn og utsalgssted Tusen takk !
Gjest slank og fiiiin Skrevet 31. mai 2005 #24 Skrevet 31. mai 2005 Jeg var å forsøkte å få tak i den teen som slank og fiiiin hadde gått ned 6 kilo av (skader ikke å prøve ) problemet var at de ikke hadde Slim And Fit (Yogi Tea) på Meny. de hadde flere teer fra Yogi, men ingen som het dette. Er navnet korrekt?? Kan noen hjelpe med korrekt navn og utsalgssted Tusen takk ! navnet er korrekt ja. kan du ikke be butikken din ta den inn da?
Gjest slanl og fiiin Skrevet 31. mai 2005 #25 Skrevet 31. mai 2005 syns det forresten er rart at noen her syns teen smaker vondt. syns den er drit god. selv drikker jeg den nå kun fordi den er god :D men alle har forskjellig smak så hver sin smak :D
Gjest Nimo Skrevet 31. mai 2005 #26 Skrevet 31. mai 2005 Hei slank og fiiin Ringte helsekostbutikken og de hadde den. Skal reise bort å kjøpe teen etterpå. Jeg krysser fingrene å håper jeg er like heldig som deg Er det to kopper te du drikker om dagen? Når drikker du de? morgen/kveld. Når begynte du å merke at dette virket? Drikker du mye vann ved siden av? Måtte du mye på do? Beklager alle disse spørsmålene altså, men er veldig nyskjerrig. Ha en fin dag, slank og fiiin
Ephemera Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #27 Skrevet 31. mai 2005 syns det forresten er rart at noen her syns teen smaker vondt. syns den er drit god. selv drikker jeg den nå kun fordi den er god :D men alle har forskjellig smak så hver sin smak :D Jeg begynner å venne meg mer til smaken nå, og jeg skal ikke skremme noen fra å prøve, for den er ikke så ille nå. Grunnen til at jeg ikke liker den så godt, er at jeg ikke liker smaken av enkelte av de krydderene som er i den, spesielt nellik. (men ikke finn på å ha sitron i den, det ble helt kræsj... omtrent som å ha vaniljesaus på kjøttkakene, kan jeg tenke meg... ) Jeg tror slank og fiiiin drakk teen 2 ganger om dagen. Det skal jeg også gjøre, men igår ble det bare 1 kopp. Idag tok jeg med en pose på jobb, så jeg kan få til å drikke 1 kopp på formiddag og 1 på kvelden. Men jeg er også veldig interessert i å vite hvor raskt Slank og fiiiin merket noe. Jeg kan ikke si at jeg tisser mer enn før heller... selv om det liksom er det jeg tror vil skje, at den virker vanndrivende. Fant ikke teen i det hele tatt på Ultra, og Meny har vi ikke her. Men når jeg får kjøpt den på Life så er det greit.
Gjest Nimo Skrevet 31. mai 2005 #28 Skrevet 31. mai 2005 Nå har jeg drukket teen og jeg syntes denne var god å drikke. (Jeg har fått riktig te når det er rosa te poser med påskriften FRAUEN FITNESS?) Bare så vi prater om det samme produkt. Det blir spennende å se om dette er effektivt på meg da?
Ephemera Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #29 Skrevet 31. mai 2005 Nå har jeg drukket teen og jeg syntes denne var god å drikke. (Jeg har fått riktig te når det er rosa te poser med påskriften FRAUEN FITNESS?) Bare så vi prater om det samme produkt. Det blir spennende å se om dette er effektivt på meg da? Ja - hvite med rosa skrift og rosa bilde? Det står FRAUEN FITNESS på mine også, og på andre siden av posen står det SLIM & FIT TEA. (Salget av denne teen går plutselig betraktelig opp, takket være KG . Måtte den hjelpe...)
Gjest Devana i.i. Skrevet 31. mai 2005 #30 Skrevet 31. mai 2005 Du må oppdatere meg om hvordan den funker da Ephemera Jeg sliter med å få tak i teen. Har sett på Meny, men ikke helsekosten enda.
lene24 Skrevet 2. juni 2005 #31 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har også kjøpt denne teen, og synes den var kjempe god!!!!! En av de bedre jeg har smakt, ble liksom ikke for søt som mange av de andre ofte blir:) Er jo positivt hvist den hjelper også da, blir spennende å sjå!!!
Ephemera Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #32 Skrevet 2. juni 2005 Du må oppdatere meg om hvordan den funker da Ephemera Jeg sliter med å få tak i teen. Har sett på Meny' date=' men ikke helsekosten enda.[/quote'] Ja, jeg skal holde deg oppdatert Fant ikke teen på Ultra, men skal fortsette å kjøpe den hos Life. Jeg venter ikke noen store resultater denne første uka ihvertfall. Jeg har flere dager glemt å drikke mer enn 1 kopp (vanskelig å huske å drikke denne teen på jobb når det er så hektisk der som det er nå for tiden) og jeg føler meg oppblåst pga det månedlige. Men jeg skal fortsette å drikke teen, så får vi se!
Gjest Fruktfat Skrevet 2. juni 2005 #33 Skrevet 2. juni 2005 bruker dere noe oppi? suketter for eksempel?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #34 Skrevet 2. juni 2005 Noen som har sett denne teen i Bergen ett sted? Har vært innom både Meny og helsekostbutikk uten hell.. (begge på Bergen Storsenter)
Gjest Nimo Skrevet 2. juni 2005 #35 Skrevet 2. juni 2005 Jeg bruker ikke noe oppi teen for jeg synes faktisk den er god som den er. Har ikke tatt den så mange dager enda, bare 3. har ikke merket noen forskjell enda, men det er vel litt tidlig. Må ikke oftere på do enn normalt heller. Jeg håper virkelig dette fungerer, krysser fingrene og drikker to kopper om dagen.
Ephemera Skrevet 5. juni 2005 Forfatter #36 Skrevet 5. juni 2005 Hvordan går det med de andre prøvekaninene her? Jeg har drukket teen en uke og har ikke gått ned et gram... Men enkelte dager har jeg drukket bare en kopp isteden for to. Og nå i helga har jeg ikke drukket teen i det hele tatt... Men jeg kjøpte en ny eske igår og det var den siste de hadde igjen på Life. Er det KG som har gått amok her, tenkte jeg? Fra imorgen skal jeg skjerpe meg og drikke to kopper om dagen. Jeg tror egentlig ikke dette hjelper, men jeg gir ikke opp før jeg har prøvd!
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #37 Skrevet 5. juni 2005 Hvorfor drikker dere ikke grønn te, heller? Den er jo bevist å ha positiv effekt på forbrenningen, og finnes også som tilskudd, så vidt jeg vet.
Gjest Ephemera i.i. Skrevet 5. juni 2005 #38 Skrevet 5. juni 2005 Hvorfor drikker dere ikke grønn te' date=' heller? Den er jo bevist å ha positiv effekt på forbrenningen, og finnes også som tilskudd, så vidt jeg vet.[/quote'] Ja, det kan du si... Jeg synes grønn te med sitron er veldig godt! Men jeg må bare teste ut de utrolige vekttapene som har blitt fortalt her med denne Yogi-teen... bare sånn at jeg har prøvd Men når "prøveperioden min" er over, går jeg tilbake til å drikke grønn te! Forøvrig er det mer fristende med te om vinteren enn om sommeren...
Nella Skrevet 5. juni 2005 #39 Skrevet 5. juni 2005 Det er jo ikke akkurat for varmt til å drikke te nå Syns det smaker aldeles fortrefflig med en STOOOOR kopp te om dagen. I regnet. Men drikker stort sett grønn te eller Roibos te. Og så har jeg blitt kresen og sær så sambo får ha poseteen sin for seg selv Grønn te med sitron er godt, eller gresshoppe (appelsin og jordbær) og så er det en grønn te og bjørnebær bla som er god. Har du kjøpt grønn te med sitron på helsekost i løsvekt så test ut roibos strawberry cream en gang også. Den er kjempegod Lykke til med forsøket forresten
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #40 Skrevet 6. desember 2005 hvordan gikk dette da?? fortell....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå