AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Del Skrevet 29. november 2019 Er alltid nervøs etter intervjuet. Takler ikke avslag, for jeg føler meg alltid ganske perfekt for stillingen. Dessuten lyver jeg ikke. Jeg sitter ikke og sier at jeg kan eller er flink i noe jeg ikke er flink i. Men nå har jeg erfaring i det jeg søker til da.. Anonymkode: bc1c7...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Del Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er alltid nervøs etter intervjuet. Takler ikke avslag, for jeg føler meg alltid ganske perfekt for stillingen. Dessuten lyver jeg ikke. Jeg sitter ikke og sier at jeg kan eller er flink i noe jeg ikke er flink i. Men nå har jeg erfaring i det jeg søker til da.. Anonymkode: bc1c7...c75 Nå skjønner jeg ikke, lurer du på om det veier opp for ansettelse bare det at du møter opp på jobbintervjuet..? Vil du ha premie for at du puster også? Anonymkode: 2bce6...1f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Del Skrevet 29. november 2019 Jeg synes ikke at spørsmålet i overskriften henger sammen med det du skriver. Men for å svare på nettopp det spørsmålet så er det selvfølgelig positivt å komme til intervju. Det betyr at arbeidsgiveren synes du er interessant og at du kan bli en mulig fremtidig ansatt. Og det er jo bedre enn å få avslag før intervju. Anonymkode: 2493c...9c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Del Skrevet 29. november 2019 Ja, det er positivt å komme til intervju. Er også normalt å være nervøs både under og i etterkant, men avslag er en naturlig del av prosessen for mange. Det er ikke personlig og kan bare bety at noen andre fant bedre tone med sjef/hadde flere år med erfaring enn deg osv. Anonymkode: df688...eda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Del Skrevet 29. november 2019 Beklager for lite sammenheng. Men jeg har 3 intervjuer bare denne uka. Det beryr vel at jeg har noe de ser etter, men jeg er en sjenert personloghet. Er så redd at det skal ødelegge 😕 Anonymkode: bc1c7...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #6 Del Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er positivt å komme til intervju. Er også normalt å være nervøs både under og i etterkant, men avslag er en naturlig del av prosessen for mange. Det er ikke personlig og kan bare bety at noen andre fant bedre tone med sjef/hadde flere år med erfaring enn deg osv. Anonymkode: df688...eda Ja, men bedre tone? Gvordan skal vi sjenerte og litt introverte konkurrere mot de ekstroverte da? 😛 Anonymkode: bc1c7...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 29. november 2019 #7 Del Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men bedre tone? Gvordan skal vi sjenerte og litt introverte konkurrere mot de ekstroverte da? 😛 Anonymkode: bc1c7...c75 Kommer an på hvilken jobb du har søkt og i hvilken grad du er sjenert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #8 Del Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, ti10 skrev: Kommer an på hvilken jobb du har søkt og i hvilken grad du er sjenert. Butikkjobber og service... :)) Anonymkode: bc1c7...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #9 Del Skrevet 29. november 2019 Jeg har hørt med på en del ansettelser og det å være «sjenert» trenger ikke alltid være negativt. En av kriteriene vi «velger» etter er hvordan vi ønsker at at en nyansatt skal komplementere ansattgruppa. Man kan ikke ha en gruppe som jobber sammen hvor alle er utadvendte og mest opptatt av å høre sin egen stemme det kan bli lite konstruktivt, man må ha forskjellige personligheter i en ansattgruppe. Anonymkode: 16cfa...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #10 Del Skrevet 29. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men bedre tone? Gvordan skal vi sjenerte og litt introverte konkurrere mot de ekstroverte da? 😛 Anonymkode: bc1c7...c75 Jeg føler meg deg, er veldig introvert selv. Men dette har jeg også vært åpen om, det er ikke alle som er ute etter ekstrovert typer. Vektlegg heller hvordan du faktisk er som person, for eksempel reflektert og nøye i arbeidet, eller andre gode kvaliteter du vet at du sitter med. De beste teamene er ikke sammensatt av samme personlighet men eller en god kombinasjon. Gode ledere forstår dette. Anonymkode: df688...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #11 Del Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt med på en del ansettelser og det å være «sjenert» trenger ikke alltid være negativt. En av kriteriene vi «velger» etter er hvordan vi ønsker at at en nyansatt skal komplementere ansattgruppa. Man kan ikke ha en gruppe som jobber sammen hvor alle er utadvendte og mest opptatt av å høre sin egen stemme det kan bli lite konstruktivt, man må ha forskjellige personligheter i en ansattgruppe. Anonymkode: 16cfa...54d Ikke hørt med vært med på, skulle det stå. Anonymkode: 16cfa...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 29. november 2019 #12 Del Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Butikkjobber og service... :)) Anonymkode: bc1c7...c75 Da kommer det kanskje også litt an på hvilken type butikk, men i utgangspunktet er ikke det å være sjenert noe hinder for en butikkjobb. Fokuser på styrkene dine (uten å skryte åpenlyst) så går det sikkert bra. Du kan jo også øve deg på forhånd hvis du kjenner noen som kan spille intervjuer/den som ansetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå