AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Hei! I desperat forsøk da jeg ikke finner Cedrico-jakkene i butikk, så spør jeg her. Er det noen her inne som eier en Cedrico Monet og kan si noe om hvordan den er i størrelsen? Jeg bruker S og XS, det varierer, så jeg er veldig usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille. Anonymkode: 69f06...101
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 I følge nederste kommentar på denne bloggposten er de ihvertfall ikke små i størrelsen. https://andreabadendyck.blogg.no/1451911095_hjemme_igjen.html Anonymkode: e73f7...fc6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 søkte etter de på finn, og der er det motstridende kommentarer.. hun ene skriver at de er små i størrelser, og M passer s/M. Og andre at hun bruker XS når hun egentlig 36/38 i størrelse (s/m). Anonymkode: 1f597...206
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 TS her. Takk for svar! Er litt samme oppfatning jeg har fått når jeg har sett rundt på nett. Noen sier de er små i størrelsen, mens en annen kan skrive at XS passer til både, S, M og L haha. Anonymkode: 69f06...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå