Gå til innhold

Forhold til opptatt mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold til en mann som har samboer. Har vert «sammen» i et år nå. Jeg har begynt å bli lei av å vente på han. Har tenkt på å kutte han ut, og lurer på hvordan han hadde reagert på det? Vi er veldig glad i hverandre. Men kommer han til å savne meg? Ta kontakt igjen? Flytte fra samboer? Eller driter han i hele forholdet?   

Anonymkode: 68827...437

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme greiene her. Kona fant ut. Han tar fortsatt kontakt med meg bak konas rygg. Men jeg er ikke lenger interessert. Han mangler ryggrad og er feig, er bare møkk lei nå. 

Anonymkode: 5cfed...304

• Liker 7
Skrevet

Han vil bare ha i pose og sekk.  Hadde han villet ha deg fast og permanent hadde han forlatt henne for 11 og en halv måned siden. 

Vær litt våken av og til.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Be ham om å holde seg unna til han er single. Det vet jeg av erfaring at kan være veldig effektivt. Er det ikke dét, kommer han ikke til å gå. Blir han tatt, får du skylda for utroskapen hans.

Anonymkode: 1505b...49f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor lenge ventet du? Og hva skriver han i mld til deg bak hennes rygg?

Skrevet

Det er bare kvalmt at dere i det hele tatt har forhold til en opptatt mann. Det finnes da mer enn nok menn å velge i. Skamløse! 

Anonymkode: 7863c...adf

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

....dette er jo ikke noe noen her inne kan svare på. Selv hadde jeg aldri villet være sammen med en som har vært utro over lenger tid. Jeg tror ikke på "en gang utro, alltid utro", men når man faktisk har innledet et fysisk forhold til noen andre over tid, da har man ikke mye ryggrad. 

For min del kan jeg si at jeg forelsket meg i en opptatt mann, som også forelsket seg i meg, og det var (i ettertid) relativt tydelig for begges del til tross for at vi ikke snakket om det. Helt utelukket å gjøre noe fysisk (eller "psykisk") med ham så lenge han hadde dame. Vi traff hverandre av og til på tilfeldig vis på byen eller hos felles venner, men aldri planlagt og aldri noe snusk eller noe som helst som ikke hadde tålt dagens lys. 

For min del endte det med at han gjorde det slutt med samboeren sin og flyttet ut, og vi etterhvert begynte å date litt. Nå er det 6 år siden og vi er gift. Det hadde vi nok aldri blitt om jeg ikke så hvor ordentlig bruddet foregikk, og hvor klare grenser han hadde for seg selv da han ble tiltrukket av meg.

Å bli tiltrukket av andre til tross for at man er i et forhold er noe som kan skje. Hadde forholdet hans vært bra hadde han aldri lagt vekt på tiltrekningen, og han hadde heller aldri gjort det slutt med samboeren. Han gjorde det slutt av helt andre årsaker enn meg, for å si det sånn, og hun var enig i at de burde slå opp. 

Anonymkode: 7c11a...8b5

• Hjerte 2
Skrevet

For meg var det motsatt. Var en mann som hadde et forhold til ''kona'' mi. Jeg bestemte meg for å bare drite i det, gikk videre og lever livet som jeg aldri har gjort før! Fy faen. Det er deilig å bli kvitt utro mennesker. 

Anonymkode: 17804...dd2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ut fra det jeg har lært på KG så er det deg han er glad i, men alt det praktiske og selvfølelsen hans ligger i samboerskapet han har, og for menn betyr det mer. Menn er for feige til å gjøre det slutt, men kan ofte håpe på at dama gjør det. Eneste måte å få han på er å få dama hans til å kaste han ut. 

Dersom jeg skulle svare det jeg selv mener så er dette så individuelt fra person til person at min gjetting ikke kan måle seg med din som kjenner han bedre. 

Anonymkode: 272cf...31c

• Liker 1
Skrevet

Han kommer aldri til å forlate sin samboer for deg. Da hadde han allerede gjort det. Hvis dere blir avslørt så kaster han deg under bussen tvert og ber om pent vær hjemme. Du er bare der for å dekke et oppmerksomhetsbehov han ikke får dekket hjemme. Bryt med han og kom deg videre. 
Du er utbyttbar for han... når du bryter med han så kommer han til å jakte videre på neste «bytte» men fremdeles ikke gjøre det slutt med sin samboer som er hovedbasen hans. Såpass lite er du egentlig verdt selv om han sier noe annet.. Han finner seg alltids en nr 2 dame men bytter aldri ut nr 1 

Anonymkode: 51182...9b0

• Liker 7
Skrevet (endret)

I min mening er det fint at en mann er opptatt og ikke er tilgjengelig hele tiden, og siden han bor med en annen er det vel helt forventet at du ikke ser ham ofte, men om dere har følelser for hverandre burde det ikke være sånn at du føler deg utestengt fra livet hans - har du snakket med ham om dette?

Endret av ana0603
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i et forhold til en mann som har samboer. Har vert «sammen» i et år nå. Jeg har begynt å bli lei av å vente på han. Har tenkt på å kutte han ut, og lurer på hvordan han hadde reagert på det? Vi er veldig glad i hverandre. Men kommer han til å savne meg? Ta kontakt igjen? Flytte fra samboer? Eller driter han i hele forholdet?   

Han kommer sikkert til å savne sex, ikke deg.

Anonymkode: adbda...4bc

• Liker 2
Skrevet

Hvis en mann som har null kvaler med å gå bak ryggen på samboeren i 1 år er alt du ønsker ut av livet, så for all del. Kjør på.

Anonymkode: c84d6...631

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare kvalmt at dere i det hele tatt har forhold til en opptatt mann. Det finnes da mer enn nok menn å velge i. Skamløse! 

Anonymkode: 7863c...adf

Dette er alltid gøy å lese. Jeg kan i hverfall si såpass at ingen av de andre jeg har å velge i vier meg så mye oppmerksomhet som denne mannen i samboerforhold. Og ja, selv om det meste er sexrelatert så oppleves tilstedeværelsen mye mer genuin enn hva jeg har erfart med andre. Og da er det dårlig stilt når jeg foretrekker smuler over hva andre har å tilby. Og jeg tviler ikke på at det er tilfelle for andre kvinner som også befinner seg i samme situasjon. Utro menn har en helt annen drive som man desverre kan bli fanget av

Anonymkode: 5864f...dd4

• Liker 1
Skrevet

Føler du at du ikke er attraktiv nok til å få de mennene du vil ha? Så du tar til takke med å være nummer to for en kjekk mann? Fremfor å være nummer en for en mann du har sjans på? Patetisk... 

Anonymkode: a7b49...dd2

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utro menn har en helt annen drive som man desverre kan bli fanget av

Det er vel også grunnen til at mange er utro. Aseksuelle og aromantiske har ikke denne driven, og blir heller i forholdet, der kanskje kona er den utro. Jeg er "sammen" med en kvinne, men det er samme opplegget der. Om det er feighet som gjør at hun ikke går, eller om det er fordi situasjonen er behagelig som den er, er ikke godt å si. 

Anonymkode: 78c05...6b4

Skrevet
26 minutter siden, ana0603 skrev:

I min mening er det fint at en mann er opptatt og ikke er tilgjengelig hele tiden, og siden han bor med en annen er det vel helt forventet at du ikke ser ham ofte, men om dere har følelser for hverandre burde det ikke være sånn at du føler deg utestengt fra livet hans - har du snakket med ham om dette?

Hun mente nok at han har henne på siden. Altså at han er sammen med både henne og samboeren sin (utro). 

Anonymkode: a0dd4...563

Skrevet

Kutt ham ut.

Anonymkode: a0dd4...563

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er alltid gøy å lese. Jeg kan i hverfall si såpass at ingen av de andre jeg har å velge i vier meg så mye oppmerksomhet som denne mannen i samboerforhold. Og ja, selv om det meste er sexrelatert så oppleves tilstedeværelsen mye mer genuin enn hva jeg har erfart med andre. Og da er det dårlig stilt når jeg foretrekker smuler over hva andre har å tilby. Og jeg tviler ikke på at det er tilfelle for andre kvinner som også befinner seg i samme situasjon. Utro menn har en helt annen drive som man desverre kan bli fanget av

Anonymkode: 5864f...dd4

Det blir litt som begeistringen for middag vs dessert. Dessert er dritkult og man blir jo glad når det er dessert, men man ville aldri byttet middagen mot dessert. Det betyr ikke at man ikke liker dessert, men det er middagen i hverdagen som er det som teller. 

Du er dessert for han. Gå videre, etter så lang tid er det ikke noe å hente for deg. 

Anonymkode: ffa80...089

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon som deg. Etter et år ba jeg han velge mellom meg og kona. Han valgte kona og idag flere år etterpå er jeg glad for det. Nå ser jeg sider med han som jeg ikke så den gangen for da var jeg så borti natta forelska. Jeg trur kanskje det hadde gått sånn med oss som det gjør med mange, det blir slutt når hverdagen kommer. Jeg vet han savna meg veldig, men om det var sexen eller meg han savna er jeg usikker på. Gjør det slutt og kom deg videre🙂

Anonymkode: 665ee...121

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...