Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på brudesalongen og skullle kjøpe meg et korsett for jeg har jo brudekjole som jeg har kjøpt.

Men etter to svangerskap så har jeg lagt meg ut, så jeg har nå innsett at jeg ikke kommer meg inn i den kjolen, selvom jeg har på korsett ble den for liten :-(

Men nå har jeg endelig funnet en annen brudekjole som jeg synes var veldig fin, en negativ del var at den ikke var ivory, men den var kjempe fin :-)

Gå inn på den siden her under, side to og kjole 4195.

http://www.demetriosbride.com/intl/index.p...n_sposabella_05

å jeg gleder meg så!!!!!!!!!!!! var veldig godt og slippe det at jeg må ned ihvertfall 5 kg til før bryllupet, nå kan jeg kose meg litt med planleggingen også

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var på brudesalongen og skullle kjøpe meg et korsett for jeg har jo brudekjole som jeg har kjøpt.

Men etter to svangerskap så har jeg lagt meg ut, så jeg har nå innsett at jeg ikke kommer meg inn i den kjolen, selvom jeg har på korsett ble den for liten :-(  

Men nå har jeg endelig funnet en annen brudekjole som jeg synes var veldig fin, en negativ del var at den ikke var ivory, men den var kjempe fin :-)  

Gå inn på den siden her under, side to og kjole 4195.

http://www.demetriosbride.com/intl/index.p...n_sposabella_05

å jeg gleder meg så!!!!!!!!!!!! var veldig godt og slippe det at jeg må ned ihvertfall 5 kg til før bryllupet, nå kan jeg kose meg litt med planleggingen også

ååååå,den va fine!!! :tunge1: tenk så vakker du blir :rosaengel:

Skrevet

Kjempefin!! Gratulerer!

Gjest gjest1
Skrevet

Grattis med ny kjole - syns den var kjempefin jeg! :)

Skrevet

tusen tusen takk!!!!!!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Utrolig vakke kjole, sånn vi jeg også ha når jeg skal (HVIS, det heter HVIS når man ikke har kjæreste engang...) gifte meg...

Skrevet
Utrolig vakke kjole' date=' sånn vi jeg også ha når jeg skal (HVIS, det heter HVIS når man ikke har kjæreste engang...) gifte meg...[/quote']

tjihi...mangler jo bare kjæreste jo :ler: kjeme snart ein og banke på døra :P

Gjest Brud2005
Skrevet

Først må jeg bare si at jeg er veldig tilhenger av Demetrios`kjoler!

Den kjolen du har sett deg ut har jeg sett IRL, og den er NYDELIG!!!

Til Teddy, Tomias, Betty, og Izaria: jeg er faktisk litt slik frisyre jeg skal ha, bara at den ikke henger løst nederst, og håret mitt bølger litt mer. Men "formen" er den samme, hvis dere skjønner. :wink:

Skrevet

Oj, Majan, så vakker den var! :o Du kommer til å bli nydelig på den store dagen! :D

Skrevet

Utrolig flott kjole, majan! Du blir nydelig! :wink:

Godt for deg at du endelig føler du kan slappe litt av og nyte planleggingen, ikke bare stresse med vekta! :-)

Og til Brud2005 - ser for meg frisyren...du blir SÅ utrolig vakker! :wink:

Skrevet

tusen tusen takk, jeg bare går og gleder meg til og prøve den igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...