majan Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Var på brudesalongen og skullle kjøpe meg et korsett for jeg har jo brudekjole som jeg har kjøpt. Men etter to svangerskap så har jeg lagt meg ut, så jeg har nå innsett at jeg ikke kommer meg inn i den kjolen, selvom jeg har på korsett ble den for liten :-( Men nå har jeg endelig funnet en annen brudekjole som jeg synes var veldig fin, en negativ del var at den ikke var ivory, men den var kjempe fin :-) Gå inn på den siden her under, side to og kjole 4195. http://www.demetriosbride.com/intl/index.p...n_sposabella_05 å jeg gleder meg så!!!!!!!!!!!! var veldig godt og slippe det at jeg må ned ihvertfall 5 kg til før bryllupet, nå kan jeg kose meg litt med planleggingen også
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Var på brudesalongen og skullle kjøpe meg et korsett for jeg har jo brudekjole som jeg har kjøpt. Men etter to svangerskap så har jeg lagt meg ut, så jeg har nå innsett at jeg ikke kommer meg inn i den kjolen, selvom jeg har på korsett ble den for liten :-( Men nå har jeg endelig funnet en annen brudekjole som jeg synes var veldig fin, en negativ del var at den ikke var ivory, men den var kjempe fin :-) Gå inn på den siden her under, side to og kjole 4195. http://www.demetriosbride.com/intl/index.p...n_sposabella_05 å jeg gleder meg så!!!!!!!!!!!! var veldig godt og slippe det at jeg må ned ihvertfall 5 kg til før bryllupet, nå kan jeg kose meg litt med planleggingen også ååååå,den va fine!!! tenk så vakker du blir
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Grattis med ny kjole - syns den var kjempefin jeg!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Utrolig vakke kjole, sånn vi jeg også ha når jeg skal (HVIS, det heter HVIS når man ikke har kjæreste engang...) gifte meg...
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Utrolig vakke kjole' date=' sånn vi jeg også ha når jeg skal (HVIS, det heter HVIS når man ikke har kjæreste engang...) gifte meg...[/quote'] tjihi...mangler jo bare kjæreste jo kjeme snart ein og banke på døra
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 Først må jeg bare si at jeg er veldig tilhenger av Demetrios`kjoler! Den kjolen du har sett deg ut har jeg sett IRL, og den er NYDELIG!!! Til Teddy, Tomias, Betty, og Izaria: jeg er faktisk litt slik frisyre jeg skal ha, bara at den ikke henger løst nederst, og håret mitt bølger litt mer. Men "formen" er den samme, hvis dere skjønner.
Trampe Skrevet 29. mai 2005 #12 Skrevet 29. mai 2005 Oj, Majan, så vakker den var! :o Du kommer til å bli nydelig på den store dagen! :D
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 #14 Skrevet 29. mai 2005 Utrolig flott kjole, majan! Du blir nydelig! Godt for deg at du endelig føler du kan slappe litt av og nyte planleggingen, ikke bare stresse med vekta! :-) Og til Brud2005 - ser for meg frisyren...du blir SÅ utrolig vakker!
majan Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2005 tusen tusen takk, jeg bare går og gleder meg til og prøve den igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå