AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Mine tanker rundt black friday er at denne dagen tydeligjør folks holdninger og sier så mye om verdigrunnlaget til hver enkelt. Det blir nesten litt gøyt å høre hvor mange som har kjøpt helt unyttige ting, og som ikke engang vet hvordan de skal betale det. Anonymkode: 6740e...35a 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Ja det er virkelig gøyt Anonymkode: 9b635...2b5 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 Hvorfor har vi BF i Norge igjen? Hva er historien bak denne tradisjonen? Just stop please. Vi trenger ikke folk som oppfører seg som dyr bare fordi de skal ha en tv til halv pris. Anonymkode: 3ef01...33d 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 Billigmennesker vil ha mest for billig penge. Anonymkode: 01835...07b
Brimi Skrevet 29. november 2019 #7 Skrevet 29. november 2019 For oss som har dårlig råd, er Black Friday veldig bra! I år fikk jeg endelig kjøpt meg en ordentlig vinterjakke og sparte 2.000,-. Har i tillegg spart noen kroner på julegaver også. 2
Gjest Inverto Skrevet 29. november 2019 #8 Skrevet 29. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir nesten litt gøyt å høre hvor mange som har kjøpt helt unyttige ting Anonymkode: 6740e...35a Det er ikke du som bestemmer hvor nyttig noe er for noen
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #9 Skrevet 29. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine tanker rundt black friday er at denne dagen tydeligjør folks holdninger og sier så mye om verdigrunnlaget til hver enkelt. Det blir nesten litt gøyt å høre hvor mange som har kjøpt helt unyttige ting, og som ikke engang vet hvordan de skal betale det. Anonymkode: 6740e...35a Jeg har god råd, mest fordi jeg passer på å kjøpe ting jeg trenger når det er tilbud. Idag sparte jeg mye på julegaver, som jeg likevel skulle ha kjøpt. Ingenting av det jeg kjøpte idag var unyttig, - hvorfor skulle jeg kjøpe ting jeg ikke trengte? De som ikke har så god råd er smarte som handler på en sånn dag. Hva er galt med å handle ting billig, når muligheten er der? Anonymkode: 9c661...9ae 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå