AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Del Skrevet 29. november 2019 Kort fortalt, så er jeg en veldig kald, manipulativ og kynisk person. Jeg er dessverre flink til å utnytte folk og få det som jeg vil, og jeg mangler en del empati. Men... Jeg er utrolig glad i dyr, og dyr har også en tendens til å søke til meg hvis det er mye folk og styr. Jeg er hun rare som sitter og drikker og koser med på et rom med en redd hund på fest. Til og med dyrene til menneskene jeg "lurer". Dette høres bare sært ut, men jeg føler meg utrolig trygg og rolig med dyr, det er litt som at de skjønner at jeg er en fortapt sjel. Hva betyr det egentlig? Senser de at jeg er lei meg og utrygg? Anonymkode: 66882...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Del Skrevet 29. november 2019 De merker godt at du er glade i de og merker mye på kroppsspråket ditt. De merker om en person er sikker rundt dyr og er «vandt» med de. Anonymkode: bc02f...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troverdigheten Skrevet 29. november 2019 #3 Del Skrevet 29. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Senser de at jeg er lei meg og utrygg? Å «sense» er ikke et norsk ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Del Skrevet 29. november 2019 Jeg er litt samme case. Jeg forstår dyr og menn. "du er behagelig" får jeg ofte høre. Dyra sier riktig nok ikke så mye, men de vil være her. Anonymkode: f9722...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Del Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, Troverdigheten skrev: Å «sense» er ikke et norsk ord. ikke engelsk heller.. Anonymkode: f9722...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 29. november 2019 #6 Del Skrevet 29. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ikke engelsk heller.. Anonymkode: f9722...caa Jo, det er det. Sense betyr å føle eller sanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #7 Del Skrevet 29. november 2019 Sikkert fordi du er trygg og rolig rundt de. Anonymkode: a0d56...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #8 Del Skrevet 29. november 2019 Katter liker meg, men ikke hunder. Og jeg er en person som eeeeeeelskeer hunder og har hund(!). Jeg tror at den rolige energien jeg utstråler ovenfor katter tiltrekker dem, mens de fyrverkeriene som går av inni meg når jeg ser en hund er nok avskrekkende for dem. Anonymkode: d543d...60b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #9 Del Skrevet 29. november 2019 Tenkte når jeg leste tittelen «de merker at du er utrygg».. virker som du er kommet til samme konklusjon selv? Anonymkode: 91176...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #10 Del Skrevet 29. november 2019 Kan være de syns du har et behagelig vesen, altså at du bruker et kroppsspråk som de forstår og er komfortable med. Noen mennesker har veldig rart kroppsspråk rundt dyr, og da blir også dyrene skeptiske. Kan være at du ikke bruker særlig parfyme heller? Hunden min liker best uparfymerte, litt uvaskede mennesker. Anonymkode: 262d8...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå