AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Jeg gleder meg, i hvertfall. Skal bli godt å bli kvitt USAs posisjon som den eneste supermakt. Ingen flere imperialistiske kriger i Midtøsten og andre steder. Kapitalismen vil visne, sosialismen vil seire. Det er bare et tidsspørsmål. Hipp hurra for Kina! Anonymkode: 290d1...289 2
sint og etnisk nor Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Ønske drøm, men ja jeg også håper Gud på at imperialistiske kriger og den brutale kapitalismen faller. Men det må komme fra oss, vi kan ikkje forvente andre skal gå i krigen for fred.Desutten har vi hatt Kina som stormakt før, og da var de sprø. å vi kan ikke forvente at Kommunist partiet til evighet skal styre
sint og etnisk nor Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Jeg håper vi klarer å ta den Gaza muren med brutal Skandinavisk vold om nødvendig. Jeg håper på et stabilt Russland som ikke seiler mellom kommunisme og Helig-Kristen-krig hele tiden. Jeg håper på et lykkelig Tyskland og Skandinavia 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå