Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som mann merker jeg at jeg blir ganske kåt etter en kveld på byen.

Opplever kvinner det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men eg skal love deg at typen min er det. Uff... Himla mas!

:sjarmor:

Skrevet

Kjenner meg igjen i beskrivelsen ja :-?

Skrevet

Dagen derpå føler eg meg kun shabby og ekkel, med ekkel ånde, mascara i trynet og en smule fylleangst i bakhaudet.

Typen er veldig lite lekker dagen derpå. Sprit-øl-røyk-ånde er turn-off!

Kan nokon forklare meg kordan det er mulig å bli kåt under dei forholda der?

Gjest Jimmy
Skrevet

Kan nokon forklare meg kordan det er mulig å bli kåt under dei forholda der?

Det er noe kjemisk som skjer i kroppen, aner ikke hva det heter, men den kåtheten som herjer i kroppen er nesten plagsom.

Gjest happyending
Skrevet

Dessuten er det bare å ta en dusj, spise noe mat og slappe av noen timer, så er man fin igjen :kul:

Gjest Jimmy
Skrevet

Er det ingen som rent medisinsk/fysiologisk, kan fortelle hvorfor denne voldsomme kåtheten oppstår?

Likeledes hvorfor man har så jævlig lyst på junkfood utpå ettermiddagen dagen derpå?

Skrevet
Likeledes hvorfor man har så jævlig lyst på junkfood utpå ettermiddagen dagen derpå?

:Nikke:

Kan det være noe med at den maten ofte er salt og at man trenger det? aner ikke jeg, men kjenner til det ja.

Gjest Fattern
Skrevet

Drømmesenarioet dagen derpå:

Få BJ med en Big Mac i hånda :sjarmor:

Gjest Gjesten
Skrevet

:Nikke:

Kan det være noe med at den maten ofte er salt og at man trenger det? aner ikke jeg, men kjenner til det ja.

Eller kan det være fettet kroppen skriker etter?

Skrevet

Jo da, kjenner til både lysten på junkfood og sex dagen derpå - lysten på alkohol er derimot ikke så høy.

• 2 uker senere...
Gjest Busta Rimes
Skrevet

Henger meg på denne. Svamplegemet er gjennomsnittlig veldig mye mer fylt dagen derpå. Skal ikke mye til for å å få en halvkram en. Trenger også vesentlig færre drag når jeg runker før eksplosjonen melder sin ankomst.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er kåt dagen derpå uansett åssen dag det er, dagen derpå mandag, dagen derpå tirsdag... jeg sliter :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...