Thomas Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Som mann merker jeg at jeg blir ganske kåt etter en kveld på byen. Opplever kvinner det samme?
Samantha Skrevet 29. mai 2005 #2 Skrevet 29. mai 2005 Nei. Men eg skal love deg at typen min er det. Uff... Himla mas!
Samantha Skrevet 29. mai 2005 #5 Skrevet 29. mai 2005 Dagen derpå føler eg meg kun shabby og ekkel, med ekkel ånde, mascara i trynet og en smule fylleangst i bakhaudet. Typen er veldig lite lekker dagen derpå. Sprit-øl-røyk-ånde er turn-off! Kan nokon forklare meg kordan det er mulig å bli kåt under dei forholda der?
Gjest Jimmy Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 Kan nokon forklare meg kordan det er mulig å bli kåt under dei forholda der? Det er noe kjemisk som skjer i kroppen, aner ikke hva det heter, men den kåtheten som herjer i kroppen er nesten plagsom.
Gjest happyending Skrevet 30. mai 2005 #7 Skrevet 30. mai 2005 Dessuten er det bare å ta en dusj, spise noe mat og slappe av noen timer, så er man fin igjen
Gjest Jimmy Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 Er det ingen som rent medisinsk/fysiologisk, kan fortelle hvorfor denne voldsomme kåtheten oppstår? Likeledes hvorfor man har så jævlig lyst på junkfood utpå ettermiddagen dagen derpå?
Minette Skrevet 31. mai 2005 #10 Skrevet 31. mai 2005 Likeledes hvorfor man har så jævlig lyst på junkfood utpå ettermiddagen dagen derpå? Kan det være noe med at den maten ofte er salt og at man trenger det? aner ikke jeg, men kjenner til det ja.
Gjest Fattern Skrevet 31. mai 2005 #11 Skrevet 31. mai 2005 Drømmesenarioet dagen derpå: Få BJ med en Big Mac i hånda
Gjest Gjesten Skrevet 31. mai 2005 #12 Skrevet 31. mai 2005 Kan det være noe med at den maten ofte er salt og at man trenger det? aner ikke jeg, men kjenner til det ja. Eller kan det være fettet kroppen skriker etter?
Daydreamer Skrevet 1. juni 2005 #13 Skrevet 1. juni 2005 Jo da, kjenner til både lysten på junkfood og sex dagen derpå - lysten på alkohol er derimot ikke så høy.
Gjest Busta Rimes Skrevet 13. juni 2005 #14 Skrevet 13. juni 2005 Henger meg på denne. Svamplegemet er gjennomsnittlig veldig mye mer fylt dagen derpå. Skal ikke mye til for å å få en halvkram en. Trenger også vesentlig færre drag når jeg runker før eksplosjonen melder sin ankomst.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #15 Skrevet 13. juni 2005 Jeg er kåt dagen derpå uansett åssen dag det er, dagen derpå mandag, dagen derpå tirsdag... jeg sliter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå