Gå til innhold

Har lyst på andre menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slå opp eller snakke med kjæreste om dette og se etter en løsning sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 28.11.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Andre her som er i forhold der ting ikke er helt bra, men alikevell holder seg i forholdet fordi man elsker personen. Problemet mitt er bare at jeg fantaserer hele tiden om andre og ha meg med andre. Hva gjør dere? Er det flere? 

Anonymkode: 2b23a...696

Da er vi to..

Gjest Alterego666
Skrevet

Partner og jeg er åpne på at vi begge opplever tenning på andre personer. Det er ikke slik at dette går på bekostning av den andre.

Det er ikke en endelig mengde lyst i et forhold. Tvert i mot, lyst avler mer lyst og delt lyst avler mest.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 1.1.2020 den 21.51, Cuckold skrev:

Det går faktisk an å være i et forhold der ting er bra og likevel ha lyst på andre. Det finnes til og med de som har funnet spenning nettopp i dette. Et par av min kjæres elskere bolter seg virkelig i dette «forbudte» markedet og finner ekstra spenning i å ta for seg av opptatte kvinner, frustrerte fruer og tilsvarende. I vårt tilfelle med min velsignelse. For oss fungerer det slik at jeg samtidig holder meg 100 % trofast mot henne.   

Kjenner meg godt igjenn i din beskrivelse i mange sosiale samanhenger.   Fustrerte fruer er ofte lette og forføre ettersom de ofte lider under mangel på intimkontakter, og kåte er de også.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.11.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

et par av mine mannlige kollegaer er veldig på

Hva er det som feiler sånne folk? Jeg går ut fra at de vet at du er gift/i et forhold?

Anonymkode: 1e973...91b

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Alterego666 skrev:

Partner og jeg er åpne på at vi begge opplever tenning på andre personer. Det er ikke slik at dette går på bekostning av den andre.

Det er ikke en endelig mengde lyst i et forhold. Tvert i mot, lyst avler mer lyst og delt lyst avler mest.

Du er virkelig en romantiker av den klassiske sorten. Dessverre ikke mange igjen av dem.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er virkelig en romantiker av den klassiske sorten. Dessverre ikke mange igjen av dem.

Jøss. Tusen takk! Nå gjorde du dagen min enda bedre. Håper du får en fin lørdagskveld!😊

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jøss. Tusen takk! Nå gjorde du dagen min enda bedre. Håper du får en fin lørdagskveld!😊

Likeså👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...