Gå til innhold

Har lyst på andre menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her som er i forhold der ting ikke er helt bra, men alikevell holder seg i forholdet fordi man elsker personen. Problemet mitt er bare at jeg fantaserer hele tiden om andre og ha meg med andre. Hva gjør dere? Er det flere? 

Anonymkode: 2b23a...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i et forhold hvor sex ikke eksisterer. Jeg trenger nærhet og sex. Jeg har veldig lyst på andre ja 😊

• Liker 3
Skrevet

Jepp! Tror det er ganske vanlig, kommer mer an på i hvilken grad.

Jeg har det egentlig ganske fint i forholdet mitt, så vet ikke om jeg kan skylde på det, selv om jeg merker at jeg fantaserer mer i perioder hvor vi ikke er like nær hverandre som vanlig. Jeg gjør vel egentlig ikke noe med det. Flørter litt (aldri over melding eller tid) og fantaserer, men jeg ser ikke for meg at jeg kunne vært fysisk utro. Ei heller tekstet med noen. 

Anonymkode: a54b4...5b1

Skrevet
7 hours ago, Jarle said:

Er i et forhold hvor sex ikke eksisterer. Jeg trenger nærhet og sex. Jeg har veldig lyst på andre ja 😊

Hvorfor gidde være i det forholdet?

Skrevet

Du elsker ikke personen. Slå opp.

• Liker 2
Skrevet

Damer ser ut til å klare seg uten sex med mannen sin, men det er sikkert fordi de får dekket behovet sitt andre steder.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre her som er i forhold der ting ikke er helt bra, men alikevell holder seg i forholdet fordi man elsker personen. Problemet mitt er bare at jeg fantaserer hele tiden om andre og ha meg med andre. Hva gjør dere? Er det flere? 

Om du elsker fortsatt ham, vil være med ham men fantaserer andre... det er ikke uvanlig, nei.
Jeg gjør også det..... 

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Tror det er heilt vanleg å fantaniserer om å sex med andre når ein er i eit forfold.   Dersom ein kunne koblet ein tankeleser til menneskehjernen så hadde sikkert mange blitt overasket.  

Skrevet

Jepp. Det hjelper ikke at min kjære har ereksjonsproblemer og at et par av mine mannlige kollegaer er veldig på.

Jeg om min kjære har mye nærhet oss i mellom, men han fungerer ikke så bra seksuelt. Det gjør at jeg må tøyle min seksualitet ganske mye når vi er sammen (hvis jeg f.eks. er litt på eller utfordrende, blir han mer bevisst og trekker seg litt inn i seg selv). Han gir meg orgasme, og er veldig fokusert på meg, men jeg savner et skikkelig samleie - eller knull, om du vil, og en mann som virkelig begjærer meg. Det har jeg ikke hatt på mange år.

Anonymkode: 184eb...828

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Tror det er heilt vanleg å fantaniserer om å sex med andre når ein er i eit forfold.   Dersom ein kunne koblet ein tankeleser til menneskehjernen så hadde sikkert mange blitt overasket.  

Haha, skal være glad dem ikke scanna hjernen min iallefall😂

Skrevet

Jeg tror du skal sende en pm til en/noe som pirrer deg.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 28.11.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Har det på samme måten. Vi er begge i 60 årene og jeg fantaserte mye om andre, fantasier som ble til virklighet når vi leide ut kjellerleiligheten til en 21 år gammel student,haha

Anonymkode: 65239...f48

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Å bare nyte synet av andre, å tenne på andre, er bare naturlig og bra. Det blir som å være glad for noe du selv har, og samtidig vise interesse for andre varianter av det samme. Det kan gjelde ikkematerielle ting som feks kjæreste eller barn, eller materielle ting som hus/hytte, interiør, biler/båter og mange andre ting.
Men dersom du sikler etter andre ting fordi du hater/misliker det du selv har blir det lett feil. Da krever det en eller annen handling.

Endret av Paramount
Skrevet

Mee too!! Når sexlivet er kjedelig og det går i det samme så er det nok naturlig.. 

Anonymkode: 865e2...b8f

• 3 uker senere...
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 29.11.2019 den 4.25, Perle skrev:

Er det hun som ikkje elsker han ?   Eller er det  han som ikkje elsker henne ?

AnonymBruker
Skrevet
På 12.12.2019 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Har det på samme måten. Vi er begge i 60 årene og jeg fantaserte mye om andre, fantasier som ble til virklighet når vi leide ut kjellerleiligheten til en 21 år gammel student,haha

Anonymkode: 65239...f48

Er du dame?

Anonymkode: 486cf...978

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Dump han !   Slå opp med han !.   Kast han ut ! 

Ja, dette er vanleg sluttninger som går igjenn blandt mange kvinnfolk  her på KG  når den sexuelle kjemien  ikkje stemmer overens.   Undres på om tærskelen /  holdningen  å "dumpe partneren"  gr.   sexuelle utfordringen ligg på eit lavere nivå hos kvinner ,en hos  menn. ?     Skulle nesten tro at  De  som foreslår  slike holdninger var "født igår" og de  mangler enhver form for empati.  

Blir sjølv ofte facinert  /betatt ,  og fantaniserer om sex med andre kvinner grunnet mangel på sexuelt initiativ og engasjemang fra  dama, og slik har det vert i mange år.   Den dagen eg ikkje imidlertid  ikkje  lenger hadde fått sex hos  henne, så hadde eg nok gjitt henne eit ultimatum.    Det er ikkje forbudt / ulovleg å ha sexuelle  fantasier  om andre, men det er først når ein gjer allvor av fantasiene ein "trår over ein tærskel".    Men, også bør det kunne vera rom for diskusjoner og forståelse såfremt ein  bare blir enige.  

Dette  er utfordringer som mange som lever i parforhold står overfor, og kan bevege seg i bølger.    Det finnes meg bekjent ikkje noen rettningslinjer / plankekjøring  for hvordan det sexuelle skal vera når ein "går inn i eit forhold.       

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
På 29.11.2019 den 4.25, Perle skrev:

Hvordan klarer du å komme til den konklusjonen? Hva tenker du om de som ikke har sexlyst i det hele tatt da? Har de sluttet å elske?

Eller kan det være seg at dette bare er to helt forskjellige ting? 🤔

• Liker 2
Skrevet
On 11/28/2019 at 8:57 PM, AnonymBruker said:

Det går faktisk an å være i et forhold der ting er bra og likevel ha lyst på andre. Det finnes til og med de som har funnet spenning nettopp i dette. Et par av min kjæres elskere bolter seg virkelig i dette «forbudte» markedet og finner ekstra spenning i å ta for seg av opptatte kvinner, frustrerte fruer og tilsvarende. I vårt tilfelle med min velsignelse. For oss fungerer det slik at jeg samtidig holder meg 100 % trofast mot henne.   

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...