AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #1 Skrevet 28. november 2019 Noen som har opplevd det? Det verker, er på en måte støl helt nederst i korsrygg. Varmeflaske lindrer... Ble litt bedre 8 dpo, men kjenner det enda. Festesmerter? Fins det? Anonymkode: 5cd91...59f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 Det har jeg aldri hørt om.. Anonymkode: 7f21b...ec2
Patriotpaula Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 Holder på med IVF vi da, men de to gangene jeg har blitt gravid (men endte med SA og kjemisk) så har jeg også kjent det i korsryggen. Det forsøket jeg ikke ble gravid, så kjente jeg heller ingenting i korsryggen
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 HI her. Jeg var visst gravid 😊 Ryggvondt var festesmerter. Var også gjennom ivf, men fryseforsøk i naturlig syklus, ingen medikamenter. Jeg fikk satt inn en blastocyst. Forrige gang jeg fikk satt inn blastocyst kjente jeg ingenting i rygg, fikk positiv test men begynte å blø og mistet det som var bare dager etter forventet mens... Anonymkode: 5cd91...59f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: HI her. Jeg var visst gravid 😊 Ryggvondt var festesmerter. Var også gjennom ivf, men fryseforsøk i naturlig syklus, ingen medikamenter. Jeg fikk satt inn en blastocyst. Forrige gang jeg fikk satt inn blastocyst kjente jeg ingenting i rygg, fikk positiv test men begynte å blø og mistet det som var bare dager etter forventet mens... Anonymkode: 5cd91...59f Festesmerter? Anonymkode: 9255c...0ac
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #6 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Festesmerter? Anonymkode: 9255c...0ac https://altformamma.no/ekspertsvar/41249/expert_chat_message/item_normal Anonymkode: b3cd7...38a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #7 Skrevet 5. desember 2019 På 28.11.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd det? Det verker, er på en måte støl helt nederst i korsrygg. Varmeflaske lindrer... Ble litt bedre 8 dpo, men kjenner det enda. Festesmerter? Fins det? Anonymkode: 5cd91...59f 13 dpo var første gang jeg merket noe. Det stakk til ved halebeinet flere ganger. Gud veit hvorfor, men det var stedet jeg hadde problemer på slutten av forrige svangerskap. Ellers merket jeg ingenting annerledes fra de 2 andre mnd jeg prøvde. Anonymkode: 9d364...7fb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #8 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://altformamma.no/ekspertsvar/41249/expert_chat_message/item_normal Anonymkode: b3cd7...38a Ikke en sikker kilde, en jordmor som synser. Spør en lege. Fikk klart svar på min fertilitetsklinikk at det på ingen måte var mulig med festesmerter. Anonymkode: 9255c...0ac
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #9 Skrevet 5. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke en sikker kilde, en jordmor som synser. Spør en lege. Fikk klart svar på min fertilitetsklinikk at det på ingen måte var mulig med festesmerter. Anonymkode: 9255c...0ac Og jeg har fått beskjed fra min lege at det er mulig, så bare ro deg ned du. Du har kommentert temaet festesmerter flere ganger, og du virker like syrlig hver gang. Anonymkode: b3cd7...38a 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #10 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og jeg har fått beskjed fra min lege at det er mulig, så bare ro deg ned du. Du har kommentert temaet festesmerter flere ganger, og du virker like syrlig hver gang. Anonymkode: b3cd7...38a Hadde vært så mye mer troverdig om du hadde hatt kilder på det. Anonymkode: 9255c...0ac
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #11 Skrevet 5. desember 2019 Jeg vet det jeg opplevde var festesmerter. I og med at jeg fikk satt inn blastocyst, og 2 dager etterpå har så vondt i korsryggen at jeg må ha varmeflaske som lindring, er jeg sikker. Jeg er trent, god helse og faktisk aldri i mitt liv hatt vondt i ryggen (bortsett fra første dag med mens) Derfor vet jeg 😊 HI Anonymkode: 5cd91...59f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #12 Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det jeg opplevde var festesmerter. I og med at jeg fikk satt inn blastocyst, og 2 dager etterpå har så vondt i korsryggen at jeg må ha varmeflaske som lindring, er jeg sikker. Jeg er trent, god helse og faktisk aldri i mitt liv hatt vondt i ryggen (bortsett fra første dag med mens) Derfor vet jeg 😊 HI Anonymkode: 5cd91...59f Du vet jo ikke at det var egget som festet seg. Å oppleve vond korsrygg er helt vanlig både ved menstruasjon, tidlig i graviditeten og senere i graviditeten. Gratulerer forresten 🙂 Anonymkode: 9255c...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå