Gå til innhold

ER DET UMULIG Å KJØPE KLISTERMERKEBOK I 2019?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niesen min har ønsket seg klistermerkebok hver jul og hver bursdag i 2-3 år nå, men jeg har aldri klart å finne det. Det er altså en "tom" bok med slike glatte sider (for oppbevaring av klistermerker) hun ønsker seg. 

Heter det noe annet?? 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket nettet? De heter klistremerkebøker ja.

Skrevet

Sjekk Staples. 

Anonymkode: c7d82...cfa

Skrevet

Kan noen forklare meg hva dette er? Hva er forskjellen på en slik og en blank bok...?

Anonymkode: c3bc6...63c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av linkene du har sendt er slik hun ønsker... Hun ønsker seg altså en tom bok med laminerte sider slik at hun kan oppbevare klistermerkene sine uten å ødelegge de. 

Linkene du sendte er enten bøker som allerede er fulle av  klistermerker eller en bok uten laminerte sider slik at du aldri kan bruke klistermerkene igjen... 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg hva dette er? Hva er forskjellen på en slik og en blank bok...?

Anonymkode: c3bc6...63c

Altså det er en liten bok med blanke laminerte sider, slik at hun kan samle på klistermerker. 

Det var vanlig å ha når jeg var barn, men nå er det nærmest umulig å finne... Ingen av linkene her var det jeg lette etter likevel... 

• Liker 1
Skrevet

De har i noen fysiske Extra-leker butikker. Kjøpte for ikke så lenge siden.

Anonymkode: c0beb...de7

Skrevet

Lag det selv. Ringperm med laminerte sider som du setter inn. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte noen på Nille eller Europris for et par år siden (sånn, mindre enn fem år siden). Hvis du finner steder som selger my little pony klistremerker, så finner du nok MLP klistremerkebøker også. Tror de har solgt dette på Extra leker og Ringo også. Mener jeg har sett på Ringo i det minste. Extra leker selger en del klistremerker vet jeg. Rart om de ikke også selger klistremerkebøker.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, miniomelett skrev:

Jeg kjøpte noen på Nille eller Europris for et par år siden (sånn, mindre enn fem år siden). Hvis du finner steder som selger my little pony klistremerker, så finner du nok MLP klistremerkebøker også. Tror de har solgt dette på Extra leker og Ringo også. Mener jeg har sett på Ringo i det minste. Extra leker selger en del klistremerker vet jeg. Rart om de ikke også selger klistremerkebøker.

Jobber på Ringo. Vi selger masse klistremerkebøker, men ikke klistremerkealbum som er det ts leter etter. 

Anonymkode: 7584f...546

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jobber på Ringo. Vi selger masse klistremerkebøker, men ikke klistremerkealbum som er det ts leter etter. 

Anonymkode: 7584f...546

Hva er forskjellen? (Jeg har da altså kjøpt det hun ønsker, på for eks Nille/Europris osv) Slike tomme bøker man setter klistremerker i. Jeg har en eller to fra MLP og en Ole Brumm og noen som ikke er fra en sånn franchise osv. Har alltid vekslet mellom å kalle det bøker og album.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe vits i å ROPE i tittelen i 2019.

Anonymkode: e572a...fbb

• Liker 2
Skrevet

Extra Leker her vi bor, selger. Ellers ville jeg sjekket wish. Men da må du være rask, for å få det før jul.

Anonymkode: 9f9d5...4a8

Skrevet

Jeg så det på norli i forrige uke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...