AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #1 Skrevet 28. november 2019 Må faktisk bare skrive dette her for å få det ut... Hvorfor i alle dager har alle jenter et så sinnsykt stort behov for å baksnakke? Både å snakke påfunnet drit om personlighet og å snakke drit om utseende til andre! Baksnakking er nøkkelen til drama! Jeg er aldri i drama, nettopp fordi jeg ikke går rundt å baksnakker, og jeg snakker HVERTFALL ikke negativt om andres utseende. Hver gang noen baksnakker andre til meg, så blir jeg bare stille og tenker at den personen kan ikke ha det bra med seg selv. Når folk snakker negativt om andres utseende, gjenspeiler det hvordan personen ser på seg selv. Hva kan man gjøre for at folk skal forstå dette?? (Jeg går på videregående, så vet ikke hvor relevant dette er for voksene egentlig, men jeg bare blir så frustrert å må få det ut) Anonymkode: 11b03...81b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 «Alle» gjør ikke det, i så tilfelle omgås du svært spesielle folk. Ingen av mine venninner på videregående var slik, men hadde noen bekjente som «prøvde seg». Jeg spurte direkte, helt rolig, om hvorfor de snakket slik om andre, eller så sa jeg meg helt uenig og fortalte hva jeg synes om å baksnakke andre. I voksenlivet har jeg møtt på enkelte slike «sladrekjerringer», men de baksnakker ikke andre til meg, da jeg viser null interesse for intriger og drittslenging. De baksnakker sikkert meg til andre, men det lever jeg fint med. Anonymkode: 17e99...392 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #4 Skrevet 28. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må faktisk bare skrive dette her for å få det ut... Hvorfor i alle dager har alle jenter et så sinnsykt stort behov for å baksnakke? Både å snakke påfunnet drit om personlighet og å snakke drit om utseende til andre! Baksnakking er nøkkelen til drama! Jeg er aldri i drama, nettopp fordi jeg ikke går rundt å baksnakker, og jeg snakker HVERTFALL ikke negativt om andres utseende. Hver gang noen baksnakker andre til meg, så blir jeg bare stille og tenker at den personen kan ikke ha det bra med seg selv. Når folk snakker negativt om andres utseende, gjenspeiler det hvordan personen ser på seg selv. Hva kan man gjøre for at folk skal forstå dette?? (Jeg går på videregående, så vet ikke hvor relevant dette er for voksene egentlig, men jeg bare blir så frustrert å må få det ut) Anonymkode: 11b03...81b Min erfaring er at de som har minst å oppta dagene med, enten det er med jobb eller andre aktiviteter, er de som konstruerer alle dramaene. Så hvis du skal holde deg mest mulig unna disse menneskene så gjør du det lurt å ta deg en god utdannelse, få deg en god jobb - og søk aktiviteter med folk som er i samme situasjon som deg. Det sier seg selv egentlig, folk med utdannelse og en interesse har annet å bedrive hjernen med enn de som bare bedriver hjemme. Er målet å holde deg inne med de menneskene som bedriver minst, så vil du være fanget i nettet deres og bli slik selv. Et ordentlig bygdedyr, et bygdetroll, sladrekjerring.. Anonymkode: e0f19...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #5 Skrevet 28. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: «Alle» gjør ikke det, i så tilfelle omgås du svært spesielle folk. Ingen av mine venninner på videregående var slik, men hadde noen bekjente som «prøvde seg». Jeg spurte direkte, helt rolig, om hvorfor de snakket slik om andre, eller så sa jeg meg helt uenig og fortalte hva jeg synes om å baksnakke andre. I voksenlivet har jeg møtt på enkelte slike «sladrekjerringer», men de baksnakker ikke andre til meg, da jeg viser null interesse for intriger og drittslenging. De baksnakker sikkert meg til andre, men det lever jeg fint med. Anonymkode: 17e99...392 Mine nærmeste gjør ikke dette... Jeg mente ikke ALLE, men så og si nesten alle. Det er ikke «spesielle folk» som baksnakker slik. Det er faktisk skummelt normalt å slenge dritt ut av kjeften sin på denne måten. Anonymkode: 11b03...81b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 Det er et tegn på umodenhet..Viktig å slutte med dette når man kommer seg i jobb. Eller så blir det rot og trøbbel. Anonymkode: 6b8ca...c2e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #7 Skrevet 30. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et tegn på umodenhet..Viktig å slutte med dette når man kommer seg i jobb. Eller så blir det rot og trøbbel. Anonymkode: 6b8ca...c2e Å gjett. Kom en ansatt jeg trudde jeg kjente godt til meg. Hun var helt utenfor hadde hørt så mye dritt om seg selv i avd. Hun betrodde seg til meg. Dumme meg tok hennes parti og var for åpen og ærlig. Hun ble akutt syk og jeg sa hun måtte si ifra om hun trengte feks barnepass. Nå har hun gått å sagt det jeg har sagt pluss lagt på til dimisjoner til nettopp den personen hun hadde mest frykt for. Angrer som en hund jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det heller. Men jeg har ihvertfall lært. Bedre sent enn aldri. Anonymkode: d5e7a...b24
WonderWomaan Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 (endret) På 28.11.2019 den 18.03, AnonymBruker skrev: Må faktisk bare skrive dette her for å få det ut... Hvorfor i alle dager har alle jenter et så sinnsykt stort behov for å baksnakke? Både å snakke påfunnet drit om personlighet og å snakke drit om utseende til andre! Baksnakking er nøkkelen til drama! Jeg er aldri i drama, nettopp fordi jeg ikke går rundt å baksnakker, og jeg snakker HVERTFALL ikke negativt om andres utseende. Hver gang noen baksnakker andre til meg, så blir jeg bare stille og tenker at den personen kan ikke ha det bra med seg selv. Når folk snakker negativt om andres utseende, gjenspeiler det hvordan personen ser på seg selv. Hva kan man gjøre for at folk skal forstå dette?? (Jeg går på videregående, så vet ikke hvor relevant dette er for voksene egentlig, men jeg bare blir så frustrert å må få det ut) Anonymkode: 11b03...81b Alle? ALLE??? Jeg er så sykt lei av slike som skal si at ALLE gjør sånn og sånn. Skaff deg nye bekjentskaper og annen type mennesker du.. Endret 1. desember 2019 av WonderWomaan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå