Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 til min kjære grændis Åh gud som jeg savner deg du var alt for meg savner våre nakne stunder der vi betedde oss som ville hunder du var litt av en heks men likevel savner jeg deg min eks måtte alltid lokke deg med en kjeks får å få sex savner hvordan vi hadde det før pleide å gjøre som hunder gjør tok deg til du ble god og mør *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 29. mai 2005 #2 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg ble litt rørt..... *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mai 2005 #3 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan dere ikke prøve å finne tilbake til hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #4 Del Skrevet 29. mai 2005 Stakkars! Kjærlighetsorg er ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. mai 2005 #5 Del Skrevet 29. mai 2005 Du lurven du lurven :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feit på grændiss Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har hulket og grått mye min gutt du var alt for meg, du var mitt krutt jeg følte meg utslått helt alene jeg møtte noen, men de var ikke pene kun med deg det sa bang, du var min salutt Men Jeg har gledelig nyhet til deg min kjære Det ser ut som med deg jeg kan skvære Lottogevinsten jeg vant, latter og fnis Jeg kan nå betale min egen grandis Nå håper jeg at jeg kan deg igjen begjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. mai 2005 #7 Del Skrevet 29. mai 2005 Vi kunne velge, pølse eller taco Jeg ville ha begge to! Med vår elskede grandiosa vi to lå å kosa Jeg lurer på hvorfor du dro :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #8 Del Skrevet 29. mai 2005 åh... det er jo vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #9 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg fikk en telefon fra grændis mor hun sa du og min sønn skal ikke drive hor men grandis blås i hva din mamma sier vi skal leke blomst og bier ja kjære grandis jeg vil skvære opp så jeg igjen kan kjenne din deilige kropp åh! igjen er livet topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2005 #10 Del Skrevet 29. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. mai 2005 #11 Del Skrevet 29. mai 2005 Lurven, du har virkelig talent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mars #12 Del Skrevet 1. mars Jeg savner han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars Elsker jeg meg? Elsker jeg deg? Hvordan kan jeg elske meg nok, når jeg elsker deg mer? Daggry til skumring om og om igjen, er det bare jeg som ber, om å være fri, om å gå på en gullbelagt sti, hjem til smaragd-byen der trollmannen sitter og lurer, Omringer av en gruppe nisseaktige trubadurer. Og så gir jeg faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #14 Del Skrevet 15. april Hvor blir det av @Frøkenfryden. Har ho reist til Syden. Og rød rompe hadde @Cid Han ble bitt av en midd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april #15 Del Skrevet 15. april Lurven skrev (26 minutter siden): Hvor blir det av @Frøkenfryden. Har ho reist til Syden. Og rød rompe hadde @Cid Han ble bitt av en midd Eg er her Unge Mann Ro ned din banan. Og tørk tårene for bortkommen Fryden, ho er tilbake Men rett nok uten dyden😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #16 Del Skrevet 15. april Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Eg er her Unge Mann Ro ned din banan. Og tørk tårene for bortkommen Fryden, ho er tilbake Men rett nok uten dyden😳 Nå ble jeg glad i grunn Trodde du hadde ditcha oss for måker og sprinkelhund Glad for at du er tilbake her inne Selv uten hinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #17 Del Skrevet 15. april Jeg var 13 år når denne tråden ble startet 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #18 Del Skrevet 15. april Kjære @Cid Når tråden startet var du bare en kid. Det var i 2005, og du hadde nettopp begynt å få hår på et Lem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #19 Del Skrevet 15. april Lurven skrev (3 minutter siden): Kjære @Cid Når tråden startet var du bare en kid. Det var i 2005, og du hadde nettopp begynt å få hår på et Lem Bra jeg ikke ble lemlestet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berlin Skrevet 16. april #20 Del Skrevet 16. april (endret) Gjest lurven skrev (På 29.5.2005 den 10:14 AM): til min kjære grændis Åh gud som jeg savner deg du var alt for meg savner våre nakne stunder der vi betedde oss som ville hunder du var litt av en heks men likevel savner jeg deg min eks måtte alltid lokke deg med en kjeks får å få sex savner hvordan vi hadde det før pleide å gjøre som hunder gjør tok deg til du ble god og mør *sukk* Bruk av tekstgenerering har revolusjonert arbeids- og hverdagslivet mitt. Det sparer meg tid og krefter ved å raskt produsere innhold for alt fra rapporter til personlige notater. Denne teknologien er uvurderlig for effektiv kommunikasjon og organisering. Tekstgenerering gjør det mulig å fokusere på kreative og strategiske oppgaver, og jeg ser frem til å utforske dens potensial ytterligere. fint dikt, jeg vil skrive eget en dag Endret 27. april av berlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå