Gå til innhold

Sleeve

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søtt. Tatovering på penis. Herlig. Med to elefantører på hvert lår da 🙂

Anonymkode: 3ff05...9de

Må ha ganske lang snabel for å etterligne en elefant da😂😂 Eller så kan det være en søt babyelefant da😂🐘

Anonymkode: cb4d0...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ha ganske lang snabel for å etterligne en elefant da😂😂 Eller så kan det være en søt babyelefant da😂🐘

Hvor lang slapp 😉

Skrevet

Hva med å produsere en manne underbukse med elefantører og åpning slik at utstyret henger ut. Hadde vært jævlig humor. Se for deg trynet hennes når du dropper buksa 🤡

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang slapp 😉

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å produsere en manne underbukse med elefantører og åpning slik at utstyret henger ut. Hadde vært jævlig humor. Se for deg trynet hennes når du dropper buksa 🤡

Vet det finnes sånne elefanttruser man kan kjøpe i morrogaver😂 Tror min er ca 11-12 cm slapp så hadde ikke sett ut som en snabel akkurat i slapp tilstand. Men i stiv derimot😛😂

Skrevet
På ‎28‎.‎11‎.‎2019 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles en penishylse for menn? Blir det like godt som når han har vanlig sameie, bedre enn vanlig, eller kjenner han mindre? 

Anonymkode: 1cf69...b5b

Når noen hevder at de ikke kan ha sex med kondom fordi følelsen blir så nedsatt, hva tror du blir resultatet hvis du smeller på en halvcentimeter tjukk dong? 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Whistler skrev:

Når noen hevder at de ikke kan ha sex med kondom fordi følelsen blir så nedsatt, hva tror du blir resultatet hvis du smeller på en halvcentimeter tjukk dong? 

Fordi sexlysten og orgasmen ikke bare sitter i penis, men også i hodet. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med å komme med et sleeve på min nokså normale penis om jeg hadde opplevd at fruen hadde fått en mye bedre sex.

Anonymkode: e2ccc...6e2

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi sexlysten og orgasmen ikke bare sitter i penis, men også i hodet. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med å komme med et sleeve på min nokså normale penis om jeg hadde opplevd at fruen hadde fått en mye bedre sex.

Anonymkode: e2ccc...6e2

En sleeve er en dildo hvor du er batteriet. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Whistler skrev:

En sleeve er en dildo hvor du er batteriet. 

Faktisk oppladbar etter at det er tømt. Ladetiden varierer. Kanskje rett dame kan fungere som en hurtiglader?  

• Liker 1
Skrevet

Vi har erotisk adventskalender. 

Hvis det ikke er noe sleeve der, så kommer det nok på bestillingslista veldig snart.

Lurer på om det finnes sleeve med varme, forresten. 
Det var en sprø greie for litt tid tilbake hvor jeg hadde feber, men masse energi. I tillegg var det juletider. Så det ble mye sex. Kona synes at det var stas med varm penis og har nevnt et par ganger at det skulle hun gjerne gjort om igjen.

Jeg tenker at sleeve er kult for at kona kan leke litt med penis fetisj. Om hun synes det er kult å kikke ned mens vi rigger til i misjonæren og se noe stort. Eller å bli dasket litt på skinkene før penetrering på doggie.

Om sexen blir bedre sånn rent teknisk stimulerende, så er det jo en bonus, men jeg tenker at det er hva vi gjør ut av det som er tingen.

• Liker 1
Skrevet

Kjæreste mener at sleeve funker supert, han har glidemiddel I sleeven da sånn at han får friksjon nok i den 😃 

Anonymkode: 6a418...234

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæreste mener at sleeve funker supert, han har glidemiddel I sleeven da sånn at han får friksjon nok i den 😃 

Så konklusjonen blir at det blir mer friksjon med glidemiddel?  Jeg som i mitt enfold trodde at man brukte glidemiddel for å minske friksjonen...

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Whistler skrev:

En kondom gir ikke bedre sex for noen av partene, så en sleeve er å foretrekke istedet da. Tekstet med ei dame om å møtes for å ha sex, og da kjøpte jeg inn en sleeve istedet for å bruke kondom. De gjør samme nytten som en kondom, selv om det sikkert ikke er anbefalt som prevansjonsmiddel. Bonusen var at hun fikk orgasme. Også brukt det med partner. Tenningen ligger i hodet og der er en kondom i så måte turn off.🙂

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er faktigst undervudert å bruke sleeve. Da føles det veldig trangt ut rundt kuken med glidemiddel i tillegg, så syns det er minst like deilig som å ha sex uten sleeve. Funker bra å bruke sleeve når jeg runker også.😀

• Liker 1
Skrevet

da kjøpte jeg inn en sleeve istedet for å bruke kondom

I får er det hull, for at sæd skal komme ut.. Så hvordan vil en sleeve beskytte mot kjønnssykdommer og graviditet? 

Skrevet
3 timer siden, Whistler skrev:

Så konklusjonen blir at det blir mer friksjon med glidemiddel?  Jeg som i mitt enfold trodde at man brukte glidemiddel for å minske friksjonen...

Nå snakker jeg kun om ved bruk av sleeve.

Skrevet

I får er det hull, for at sæd skal komme ut.. Så hvordan vil en sleeve beskytte mot kjønnssykdommer og graviditet? 

Det er ikke hull i alle sleevene. Noen er helt tette i tuppen også. Prøvd sleeves der penishodet stikker ut også bare for tykkelsen sin del, men hvis man ønsker litt ekstra lengde også er en som dekker hele penisen bedre. Klarte å få orgasme med begge deler.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...