Gå til innhold

Sleeve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føles en penishylse for menn? Blir det like godt som når han har vanlig sameie, bedre enn vanlig, eller kjenner han mindre? 

Anonymkode: 1cf69...b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles en penishylse for menn? Blir det like godt som når han har vanlig sameie, bedre enn vanlig, eller kjenner han mindre? 

Når en kjøper en sleeve så er akkurat ditt spørsmål litt uinteressant. Du kjøper den for hennes nytelse.

Men, nei det er ikke 100%.

Så kan du jo veie det opp mot at kanskje hun får et bedre utbytte av samleiet.

Det kan jo hende hun viser deg litt oppmerksomhet når du har gitt henne litt krydder.

Anonymkode: 3ff05...9de

Skrevet

Mannen her kjenner litt mindre, rent fysisk. Samtidig får han mer tenning da han liker å "fylle meg helt opp" eller noe, og tanken på å tøye meg litt til ser ut til å pirre ham.

Anonymkode: f29ab...719

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen her kjenner litt mindre, rent fysisk. Samtidig får han mer tenning da han liker å "fylle meg helt opp" eller noe, og tanken på å tøye meg litt til ser ut til å pirre ham.

Er den mye større enn hans?

Anonymkode: fe6ee...b61

Skrevet

Kjenner mye mindre. Samtidig gir det meg veldig tenning å vite hvor liten jeg er der inne. De gangene jeg har forsøkt har dama sagt hun foretrekker ekte vare. Det kan jo bli litt artig variasjon i lek uansett. Men ikke overdriv størrelsen. Dette blir ofte slik som ved dildokjøp. Mannen kjøper en stor dildo, mens dama kommer tilbake og bytter den i noe mindre. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er den mye større enn hans?

Anonymkode: fe6ee...b61

Det vil nok variere med merke. Men alltid større da han jo har den utenpå din egen penis. En Fatboy Cocksleeve dobler volumet. Har du en normal på ca 1,5 DL, så økes den med modellen sport til 3,0 DL. Så hun vil merke det da omkretsen økes fra normal til god og feit. Liker hun det så hvorfor ikke. Mye av det som selges lukter for jævlig. Men merket SONO, Tom of Finland og Fatboy Cocksleeve, som alle har ulike modeller er luktfrie og har en bra holdbarhet forutsatt at de vaskes og oppbevares rett. 

Hos oss er det slik at hun velger modell eller uten etter hvilket humør og behov hun har. Som kjent er jo forholdene ulike i syklusen, og da kan det jo være greit å ikke bli for lang når hun har en hoven livmor. Mens andre ganger er behovet for lang tilstede. For min del er det herlig å se henne nyte. Nyte vitende om at vi holder på til hun er i mål. Helt i mål. Så en cocksleeve er for de rette noe som forsterker den seksuelle opplevelsen. Vi lever nå. Ha det gøy.

Skrevet
På 29.11.2019 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Det å kjenne litt mindre kan jo være en bonus hvis man vil holde på litt lengre.😊 Hvordan type bruker dere? Har prøvd sleeve før i et tidligere forhold, og det ga mersmak. Sexen ble mye deiligere. 

Anonymkode: cb4d0...dab

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å kjenne litt mindre kan jo være en bonus hvis man vil holde på litt lengre.😊 Hvordan type bruker dere? Har prøvd sleeve før i et tidligere forhold, og det ga mersmak. Sexen ble mye deiligere. 

Se over. De finnes andre, men de lukter ofte kinesisk kvalitet lang vei.

Skrevet

TS her. 

Jeg er kvinnen i forholdet. Han har en litt tynnere enn det jeg er vant til. Kan være det er jeg som er litt vid, men savner å få orgasmer kun ved penetrering. Tenkte en penishylse kunne være en mulig løsning, det er bare det at det ikke er noe for oss hvis han blir mindre følsom. Føles dumt å ta noe fra han for at jeg skal få det bedre. Han kommer relativt raskt sånn som det er nå. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. 

Jeg er kvinnen i forholdet. Han har en litt tynnere enn det jeg er vant til. Kan være det er jeg som er litt vid, men savner å få orgasmer kun ved penetrering. Tenkte en penishylse kunne være en mulig løsning, det er bare det at det ikke er noe for oss hvis han blir mindre følsom. Føles dumt å ta noe fra han for at jeg skal få det bedre. Han kommer relativt raskt sånn som det er nå. 

Ville heller gjort det til en del av en lek. Det kan ofte være at den reduserte fysiske nytelsen blir overskygget av den økte mentale tenninga.

• Liker 1
Skrevet

TS her. 

Det handler om å gi og få. Mener du at han som voksen mann ikke har evnen til å utsette egen nytelse? Da er det F på tide at han opplever hva som forventes av en MANN som har sex med dama si. På med sleeven og kjør på. Når han kommer så lett så evner han å komme etterpå når du er ferdig. TS, viss du ikke skal virke naiv og helt altruistisk så realitetsorienterer du han med at han må vente med sin orgasme til du er i mål. Klarer han ikke det så hiver du på han en sleeve. Hvis han ser at du digger det vil du se hvordan han reagerer. Da skal du se at han enten stikker av eller gir deg det du trenger som en ekte mann. Er han en flukt eller kjemp type? Det finner du ut. Er han unnvikende og flykter så er han ikke en du trenger. Ditt valg.

• Liker 1
Skrevet

Det handler om å gi og få. Mener du at han som voksen mann ikke har evnen til å utsette egen nytelse? Da er det F på tide at han opplever hva som forventes av en MANN som har sex med dama si. På med sleeven og kjør på. Når han kommer så lett så evner han å komme etterpå når du er ferdig. TS, viss du ikke skal virke naiv og helt altruistisk så realitetsorienterer du han med at han må vente med sin orgasme til du er i mål. Klarer han ikke det så hiver du på han en sleeve. Hvis han ser at du digger det vil du se hvordan han reagerer. Da skal du se at han enten stikker av eller gir deg det du trenger som en ekte mann. Er han en flukt eller kjemp type? Det finner du ut. Er han unnvikende og flykter så er han ikke en du trenger. Ditt valg.

Hvis jeg hadde introdusert han for en penishylse, men han hadde nektet å bruke den, ville det så absolutt ikke ført til at han var mindre mann i mine øyne. 

Vi har det fint sammen seksuelt. Jeg får orgasmer ved hjelp av fingre, vibrator eller en buttplug, dette ville bare vært et krydder og det lille ekstra. Hvis han får nedsatt nytelse ville det gitt meg en dårligere opplevelse av samleiet.

Tenker at en penishylse ikke skal være et av premissene for om forholdet vårt fungerer eller ikke. Du legger litt for mye i dette. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde introdusert han for en penishylse, men han hadde nektet å bruke den, ville det så absolutt ikke ført til at han var mindre mann i mine øyne. 

Vi har det fint sammen seksuelt. Jeg får orgasmer ved hjelp av fingre, vibrator eller en buttplug, dette ville bare vært et krydder og det lille ekstra. Hvis han får nedsatt nytelse ville det gitt meg en dårligere opplevelse av samleiet.

Tenker at en penishylse ikke skal være et av premissene for om forholdet vårt fungerer eller ikke. Du legger litt for mye i dette. 

Det rare er at du først nå legger til deres bruk av andre hjelpemidler. Når du etterspør svar om noe og får det så er du passelig blåst når du kritiserer svar om temaet. Svar som og tar med de variabler du nevner, som ditt behov for å kjenne tykkelse under piv. Lykke til med ditt sexliv med din partner som du så tydelig sier har en snau omkrets og kommer lenge før deg når dere knuller. Du har jo løsning på spørsmålene dine selv. 

Skrevet

Er ganske vanlig at menn bruker penishylse, så tror ikke du skal tenke for mye på det. Han kan jo bruke den til du har fått orgasme og så kan han avslutte uten hvis han har lyst. Tar jo maks et par sekunder å smette den av.😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var snakk om tatovering 🙈

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, KittyNose skrev:

Jeg trodde det var snakk om tatovering 🙈

Søtt. Tatovering på penis. Herlig. Med to elefantører på hvert lår da 🙂

Skrevet

Det rare er at du først nå legger til deres bruk av andre hjelpemidler. Når du etterspør svar om noe og får det så er du passelig blåst når du kritiserer svar om temaet. Svar som og tar med de variabler du nevner, som ditt behov for å kjenne tykkelse under piv. Lykke til med ditt sexliv med din partner som du så tydelig sier har en snau omkrets og kommer lenge før deg når dere knuller. Du har jo løsning på spørsmålene dine selv. 

Jeg skrev eksplisitt "orgasmer KUN ved penetrering". Regnet med det var underforstått at jeg som kvinne klarer å gjøre ting selv for å få orgasmer under samleie. 

Skrev ikke at han har en "snau omkrets", men at han er tynnere enn det jeg er vant til, i tillegg skrev jeg at jeg selv kanskje er litt vid. Vil si han er helt på normalen. 

Ingen grunn til at du skal bli sarkastisk, men takk for svar uansett. 

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske vanlig at menn bruker penishylse, så tror ikke du skal tenke for mye på det. Han kan jo bruke den til du har fått orgasme og så kan han avslutte uten hvis han har lyst. Tar jo maks et par sekunder å smette den av.😊

Det er jo en fin løsning som jeg skal tenke på. 🙂 Takk for svar! 

Skrevet
5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Ville heller gjort det til en del av en lek. Det kan ofte være at den reduserte fysiske nytelsen blir overskygget av den økte mentale tenninga.

Dette tror jeg også er et godt poeng. At det blir en fin stund, og ikke fordi han ikke er bra nok, for det er han absolutt. 

Takk for input. 

Skrevet (endret)

Søtt. Tatovering på penis. Herlig. Med to elefantører på hvert lår da 🙂

Tenkte sleeve som i å dekke armen med tatoveringer jeg da 😋

Endret av KittyNose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...