Gjest Nyskjerrig Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 Heisann! Bare lurer på om det er noen av dere jenter som er sammen med en som er bisexuell? Har dere prøvd å ha med en gutt til under akten? Hilsen en som tror at kjæresten er bisexuell og er nyskjerrig på hvordan det vil være å ha med en til.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Nei min kjæreste er ikke bi, men jeg er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karikari Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 ja, min er biseksuell Ikke bifil, han kunne aldri tenkt seg noe mer enn sex med en annen gutt. Men de siste årene har det kun vært meg for ham :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess, ikke innlogga Skrevet 9. september 2002 #4 Del Skrevet 9. september 2002 Nei det er han ikke dessverre, til min store fortvilelse. Men jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå