Gå til innhold

Syns dere ASMR er behagelig å høre på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere at sånne spiselyder som i denne videoen er behagelig å høre på?

Anonymkode: 7e569...3b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å høre folk spise mat jeg liker selv. Når folk hvisker i slike videoer syns jeg er creepy. Høres ut som en morder som hvisker til deg før personen dreper deg liksom. 

Anonymkode: 79694...875

Skrevet

Smatting, gomling og spiselyder er så ekkelt at jeg får grøsninger og blir småkvalm.  Fatter ikke at noen kan like slikt.  Spesielt å se på folk som presser ned kilovis med rå fisk.   Fy f......

Skrevet (endret)

ekkelt, det finnes langt bedre ASMR 

Endret av ana0603
Skrevet

Ja. Tærne mine begynner å krølle seg og jeg blir ganske avslappet. Hører alltid på dette før jeg sovner.

Skrevet

Nei. Det er satanisk.

Anonymkode: ef46e...184

• Liker 1
Skrevet

ASMR = A Satanic Mind Rape

Skrevet

Nei! Synes det er ekkelt 

Anonymkode: 2e7da...298

Skrevet

ASMR er så mye mer en bare smatte lyder. Det kan være knitring med papir, hvisking, tapping altså små lyder som kan gjøre deg avslappa. Noen liker også å høre på uglelyder feks.

Jeg personlig liker ASMR, men det må være til riktig tid. Feks når jeg er sliten eller skal gjøre husarbeid. 

Jeg hater smattelyder, men mange gomlelyder kan være avslappende å høre på 😊

Anonymkode: 36909...530

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

For en uke siden så jeg en video som heter: Reaction to "Abduction and sexual assault ASMR". Hva f...n??

Og nei, jeg hater det😊 Dette er ikke creepy å høre på spyselider men jeg liker ikke det.

Endret av Familytree
Skrevet

Nei. Det gir meg ingenting og videoene er vel heller ment som et privat visningssted for folk som ellers ikke hadde klart å bli oppdaget noe sted. 

Anonymkode: 88a4a...ca2

Skrevet

Nei, fy faen. Måtte slå av videoen etter to sekunder.

• Liker 1
Skrevet

Noen av de videoene er veldig deilige. Andre veldig ekle. Den TS la ut er helt grusom, slo av etter 1 sekund. 

Anonymkode: e959d...84d

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ASMR er så mye mer en bare smatte lyder. Det kan være knitring med papir, hvisking, tapping altså små lyder som kan gjøre deg avslappa. Noen liker også å høre på uglelyder feks.

Jeg personlig liker ASMR, men det må være til riktig tid. Feks når jeg er sliten eller skal gjøre husarbeid. 

Jeg hater smattelyder, men mange gomlelyder kan være avslappende å høre på 😊

Anonymkode: 36909...530

Ingen av de lydene gjør meg avslappa ihvertfall.En katt som maler, bølgesus og lyden av svak vind i trærne, fuglesang og lyden av en sildrende bekk derimot.

Skrevet

nei fyameg. har misofoni så asmr lyder (spising, drikking, klirring med glass og fat/tromming på dette) gjør meg helt irrasjonelt rasende og uvel.

lyden av papir som knitrer og slike ting er bare bakgrunnsstøy for meg. hater det ikke, men vil helst være foruten. klikking på tastatur liker jeg godt når det er jeg selv som taster. 

"gode" lyder for meg er som nevnt over, bølgeskvulp, katter som maler, regn på vindu/regn generelt, vind som bruser i trær osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...