Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden under øyet mitt han begynt å henge ned, og det plager meg veldig. Øyenskygge er ikke lenger fint på meg og jeg ser trøtt og sliten ut. 

Har bestemt meg for å prøve botox for å løfte bitte litt der. Det er snakk om ett lite løft så er det greit for meg..

Lurer på om noen har erfaring med dette?

Hvordan kan jeg være trygg på personen som skal gjøre dette?

Er det kosmetisk sykepleier jeg børr velge?

Jeg vil ha en erfaren person til å gjøre slikt og jeg vil barre ta litt botox, ikke for masse slik at jeg ser "skjokket" ut. Hvordan finne riktig person?

Gleder meg veldig til å løfte de opp igjen, så ser jeg ut som før de "datt" ned.

Hååper på nooen svar av noen som har prøvd!

Jeg velger ikke å ha det sånn. Jeg vil føle meg våken.

Anonymkode: 27170...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig å sette botox injeksjoner under øyet slik du beskriver

Anonymkode: c48ca...d75

Skrevet

Hun snakker om øyenbrynsløft :)

Anonymkode: 1c2cb...da9

Skrevet

Hvis du tenker på å løfte brynene, så er det relativt ufarlig og gir ganske liten effekt - det er mest du selv som ser det. Tror det og sinnarynken er noe av det enkleste å gjøre. 

Anonymkode: 8fcb3...d94

Skrevet

Det er naturlig å bli eldre. Istedenfor å få panikk og tro at ting må fikses på kan det anbefales å få en realitetsorientering. Kvinner bør slutte å lage problemer av alt mulig småpirk.

Anonymkode: 415c7...8c2

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig å bli eldre. Istedenfor å få panikk og tro at ting må fikses på kan det anbefales å få en realitetsorientering. Kvinner bør slutte å lage problemer av alt mulig småpirk.

Hun spurte etter svar fra folk som har erfaring med dette, ikke hva du synes om anti-age-behandlinger. 

Anonymkode: b436d...d08

• Liker 6
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun spurte etter svar fra folk som har erfaring med dette, ikke hva du synes om anti-age-behandlinger

Anonymkode: b436d...d08

Derav poenget med realitetsorientering. Aldring kan ikke stoppes, en aldrende kropp kan ikke gjøres flottere med kirurgi. Man har ikke-problemer som faktisk ikke blir løst, og øser penger inn i en bransje som tjener penger på strengt tatt ingenting. Rasjonalitet er i ferd med å bli mangelvare.

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du? I Oslo er det mange flinke. Silje og Anne-Line på Beths, Nanna på Cosmo Clinic, Birthe på Eger. Og ja, sjekk og les om stedene før du velger. Gå til flere. Lykke til! Jeg er veldig fornøyd med mitt lille løft:)

Anonymkode: 8608d...29b

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du? I Oslo er det mange flinke. Silje og Anne-Line på Beths, Nanna på Cosmo Clinic, Birthe på Eger. Og ja, sjekk og les om stedene før du velger. Gå til flere. Lykke til! Jeg er veldig fornøyd med mitt lille løft:)

Anonymkode: 8608d...29b

Bergen. Hvor stakk de for å gi deg løft? Var er negativt med dette? Kan du ikke bevege øyenbrynene feks? :) hva må jeg være forbredt på? Tusen takk

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bergen. Hvor stakk de for å gi deg løft? Var er negativt med dette? Kan du ikke bevege øyenbrynene feks? :) hva må jeg være forbredt på? Tusen takk

Glemte å spørre: Er kosmetisk sykepleier flinke??

Ts

• Liker 1
Skrevet

ALLTID velg kosmetisk lege om du har muligheten. Se på anatomikart av ansiktet med blodårer så ser du hvorfor. 

Øyebrynsløft gjøres på flere måter, pass på at de bruker 2 eller flere stikk så du ikke blir seende ut som spock. 

Anonymkode: 83710...031

• Liker 1
Skrevet
På 28.11.2019 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Derav poenget med realitetsorientering. Aldring kan ikke stoppes, en aldrende kropp kan ikke gjøres flottere med kirurgi. Man har ikke-problemer som faktisk ikke blir løst, og øser penger inn i en bransje som tjener penger på strengt tatt ingenting. Rasjonalitet er i ferd med å bli mangelvare.

Selvsagt kan den det. 

• Liker 2
Skrevet

Bor i Bergen og har tatt både botox og fillers hos Viva Skin Clinic. De er ekstremt flinke og dyktige, samt meget hyggelige. Alltid veldig fornøyd der. Ellers er Frøken Dings og TBL Medical andre steder jeg kunne anbefalt her i byen. 

Anonymkode: 8631b...669

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...