Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en anelse om hva det kan være? Bittelitt rosa på papiret, dag 2-3 DPO. 

Har forsøkt å google, uten hell.

Jeg regner med at det er for sent for eggløsningsspotting (som noen opplever), og for tidlig for festeblødning (dessverre). Jeg tester etter EL med digitale tester, så bør jo ha ganske god kontroll på når den er.  

Opplevde dette for to måneder siden, og nå i denne PP'en. Jeg var ikke gravid forrige gang jeg opplevde dette :icon_frown:, så lurer på om det rett og slett er kroppen som sier "fuck det egget der, ikke snakk om at det får feste seg":vetikke:

Anonymkode: d6116...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok mens. 

Anonymkode: c7ad4...78a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får nok mens. 

Anonymkode: c7ad4...78a

Næh, håper da virkelig ikke det nå, da er jo lutealfasen min helt på trynet kort!

Det har som sagt skjedd en gang før, da ble det med denne lille spottingen, og så kom mensen på 15 DPO.

Skrevet

Tipper du har eggløsning litt senere enn du selv tror. 

Anonymkode: b8d9b...f1e

Skrevet

Jeg spotta 1-2 uker i strekk rett etter «eggløsning» nå er mensen 1 uke forsinka:(

Skrevet
På 28.11.2019 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Noen som har en anelse om hva det kan være? Bittelitt rosa på papiret, dag 2-3 DPO. 

Har forsøkt å google, uten hell.

Jeg regner med at det er for sent for eggløsningsspotting (som noen opplever), og for tidlig for festeblødning (dessverre). Jeg tester etter EL med digitale tester, så bør jo ha ganske god kontroll på når den er.  

Opplevde dette for to måneder siden, og nå i denne PP'en. Jeg var ikke gravid forrige gang jeg opplevde dette :icon_frown:, så lurer på om det rett og slett er kroppen som sier "fuck det egget der, ikke snakk om at det får feste seg":vetikke:

Det kan være at eggløsningen er senere enn du trodde. Litt blod under eggløsning er vanlig.

Anonymkode: 45d40...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...