Gå til innhold

Symptomer rundt uke 4-5

J1994

Anbefalte innlegg

Har visst om graviditeten i litt over én uke nå. Har siden da hatt murringer og stikkinger rundt livmoren, men i går og i dag har jeg ikke kjent noen ting. Puppene er bittelitt ømme, men ikke mye.

Er redd for å miste, da jeg har mistet to ganger tidligere. Babyplan sin graviditetstest var fortsatt sterk i dag, testet 2-3 på clearblue din test med ukesindikator på søndag. Har ikke time til ultralyd før nærmegere jul.

Hvilke symptomer hadde du så tidlig i svangerskapet? Er 4+3 i dag.

Endret av J1994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlig i mitt svangerskap hadde jeg svært få symptomer, de var nesten fraværende i hele 1. trimester faktisk. Jeg hadde ikke visst at jeg var gravid hvis det ikke var pga. positive tester. De så symptomene jeg hadde som murringer, stikkinger nederst, trøtt, og ømme bryster kom og gikk akkurat som de ville 🤷🏼‍♀️ Ventet og ventet på kvalmen, men den kom aldri - noe jeg er takknemlig for nå. Jeg også har mistet to ganger og var livredd for at det skulle skje igjen, men er 33+6 uker gravid i dag. 

Det går nok bra skal du se! Det er større sannsynlighet for at det går bra enn motsatt. Det er en fattig trøst hvis man er bekymret, men prøv å stol på deg selv og din egen kropp, og nyt graviditeten ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer så tidlig i de to svangerskapene som har gått bra. Eller, første gang hadde jeg mye menssmerte-aktige smerter, så jeg forventet nesten at det skulle gå galt. Denne gangen kjente jeg ingenting. 

Anonymkode: 75c3e...a16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er 4+5 i dag og lurer på det samme. Jeg hadde en spontanabort for kort tid siden, så nå leter jeg etter symptomer hele veien. Nesten så jeg skulle ønske jeg var kvalm nå, for å forsikre meg selv. Var ikke så kvalm da jeg fikk SA i uke 8. Var super kvalm med førstemann som endte i et nydelig lite barn :)

Symptomer jeg har nå er litt murringer ved høyre hofte. Der eggløsningen var. Det har jeg flere timer hver dag, noe jeg synes er litt skummelt. Har heldigvis ikke opplevd noen blødninger til nå da. Er litt småuggen og bittelitt mer hormonell (sint) enn vanlig, ellers normal.

Driver å venter på at jeg skal bli skikkelig trøtt... Husker ikke helt når det startet sist. Tror det var i 6/7 uke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer kommer og går, særlig så tidlig. Jeg hadde ømme bryster når jeg klemte på dem. Så jeg klemte på dem som en tulling ca 47 000 ganger om dagen og fikk et lite sammenbrudd hver gang det ikke gjorde vondt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...