Gå til innhold

Noen som har valgt feil mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og fikk barn med ham? Og det viste seg at han ble et «monster», selvopptatt og fastlåst. 

Angrer dere på forholdet? Hva gjør en når en  sitter i klisteret? 

Anonymkode: a1f55...b8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og fikk barn med ham? ja Og det viste seg at han ble et «monster», selvopptatt og fastlåst. Ja

Angrer dere på forholdet? ja  Hva gjør en når en  sitter i klisteret? jeg skilte meg. Men det tok dessverre mange år og flere barn. Det angrer jeg mer på. At jeg ikke tok grep mye raskere. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. 

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet

Angrer på forholdet, ja. Klarte å komme meg bort etter maaaaange år. Skulle fortalt andre om problemene tidligere, slik at jeg kunne fått hjelp til å komme meg bort fortere... Det har vært et helvete i ettertid, med samværsavtaler som aldri fungerer fordi barnet er redd ham og han drar meg for retten når jeg nekter å tvinge barnet på samvær... Men det er bedre enn om jeg hadde blitt værende i forholdet...

Anonymkode: 18254...bcc

Skrevet

er egentlig redd jeg er den personen for kjæresten min. Nå vil jeg ikke si at jeg er et monster da, men jeg kan være for fokusert på mine egne problemer at jeg ikke har mye tid til ham. Så er alltid redd for at han egentlig ville hatt det mye bedre uten meg.

Anonymkode: 140b0...8b0

Skrevet

Kjenner meg igjen, måtte forlate samboer da avkommet var 3år gammel, og egentlig skulle jeg gått året før, ble nesten ødelagt psykisk, har det så mye bedre nå som singel og alenemor :) skal aldri involvere meg i noen mann igjen utenom en flørt i ny og ne;)

Skrevet

Hva med en vanskelig barnefar som «krever sin rett» uansett om det er bra for barnet eller ikke, som er mest opptatt av seg selv, og overlater ansvaret for barnet ofte til andre?

• 2 uker senere...
Skrevet
På 28.11.2019 den 11.55, solmåneogstjerner skrev:

Men hvordan ordnet dere det med skilsmisse og barn? Ble det rettssak? At han bare kjører på uansett? Til tross for at han deltar lite i den faktiske omsorgsutøvelsen? Har dere delt bosted?

Skrevet
På 28.11.2019 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Angrer på forholdet, ja. Klarte å komme meg bort etter maaaaange år. Skulle fortalt andre om problemene tidligere, slik at jeg kunne fått hjelp til å komme meg bort fortere... Det har vært et helvete i ettertid, med samværsavtaler som aldri fungerer fordi barnet er redd ham og han drar meg for retten når jeg nekter å tvinge barnet på samvær... Men det er bedre enn om jeg hadde blitt værende i forholdet...

Anonymkode: 18254...bcc

Huff, hvordan gikk det i retten?

Skrevet
På 28.11.2019 den 12.43, Witch24 skrev:

Kjenner meg igjen, måtte forlate samboer da avkommet var 3år gammel, og egentlig skulle jeg gått året før, ble nesten ødelagt psykisk, har det så mye bedre nå som singel og alenemor :) skal aldri involvere meg i noen mann igjen utenom en flørt i ny og ne;)

Men hvordan går samarbeidet med barnefar?

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan går samarbeidet med barnefar?

Bedre, nå som han bor i Oslo og har barnet annenhver helg, jeg følger opp hverdag, skole, fritidaktiviteter og venner ellers...vi har en grei tone oss imellom og han har fått seg ny dame og virker fornøyd med det.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere får barn med «monstre» Må jo være skikkelig babysyk når dere får barn med hvemsomhelst til og med monstre. 

Skrevet
På 10.12.2019 den 16.54, Warrior skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere får barn med «monstre» Må jo være skikkelig babysyk når dere får barn med hvemsomhelst til og med monstre. 

Lettere sagt enn gjort. Noen menn blir plutselig helt annerledes etter brudd. 

• Liker 1
Skrevet

Eksen var et feilgrep, men var grei og samarbeidsvillig til han fikk dame og ble orgasmeforelsket. Forhåpentligvis blir det greiere å samarbeide etter han ikke er opptatt av å være med ny-dama hvert ledige minutt han har. 

Anonymkode: 09b3d...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...