AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #1 Skrevet 28. november 2019 Jeg skal på date med en alenemor. Er jeg da garantert fitte på første date?😃 Anonymkode: d0e03...e23
Måbarefåsiat... Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 Ja, spesielt hvis du bruker ord som fitte, kuk etc. 24
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 Er det kun date for sex ? Anonymkode: b1c8b...4e1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #4 Skrevet 28. november 2019 Ikke i det hele tatt! Jeg var lettere på tråden før barn... Anonymkode: 89cb5...c19 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #5 Skrevet 28. november 2019 alenemødre=sprengkåte, ikke sant. Anonymkode: 88c8a...07a 1
Nuith Skrevet 28. november 2019 #6 Skrevet 28. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal på date med en alenemor. Er jeg da garantert fitte på første date?😃 Anonymkode: d0e03...e23 Bare hvis du med "alenemor" mener "ei som desperat prøver å bli alenemor så fort som mulig". 5
Trolltunge Skrevet 28. november 2019 #7 Skrevet 28. november 2019 Alenemødre er da like ulike som kvinner flest. Mange er mye mer moden og ansvarsfulle, akkurat fordi de har barn. Menn som datet meg da jeg var alenemor kunne absolutt ikke forvente sex første date. Generelt var jeg nok mye mer kresen og selektiv enn barnløse venninner, akkurat fordi jeg hadde et barn å tenke på. 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #8 Skrevet 28. november 2019 Klart du får det, fitta vår er på desperat jakt etter pikk så du rekker nok ikke å komme innafor døren før vi overfaller deg. Vi vil bli fylt opp med deilig varm sperm for om mulig bli gravid igjen for vi liker sååå godt å være alenemor. Og du må regne med å komme flere ganger så vi er garantert at vi er med barn...... Har du noen gang tenkt tanken at vi alenemødre har brent oss allerede og ikke vil bli forlatt igjen?? Anonymkode: 241b0...612 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #9 Skrevet 28. november 2019 Menn uten barn må gi avkall på mye fritid og egne prioriteringer dersom de blir sammen med en alenemor. Det nok lettere å gjøre for egne barn enn andres barn. Been there, done that. Foreldremøter, bursdager, fritidsaktiviteter, lekser. Det meste dreier seg om barna tross alt. Dersom alenemødre er mer kresne enn før de fikk barn, og det stemmer at de har færre single menn å velge mellom enn før de fikk barn, da er det ikke så mange å velge mellom. Det er nok lettere for en alenemor som har barna enten fulltid eller deltid å finne seg en mann som har barn fra før. Anonymkode: 26a73...840 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #10 Skrevet 28. november 2019 Kan ikke dere menn slutte å tro at vi alle kvinner er like. Det kommer helt ann på dama. Anonymkode: 1311f...4f4 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #11 Skrevet 28. november 2019 Neppe. Om det bare er sex på agendaen er det da ingen grunn til å bruke tid på en date, så om hun prioriterer å sette av tid til det ønsker hun nok å bli kjent med deg. Vær gjerne tydelig om forventningene dine, i tilfelle hun har andre forventninger. Anonymkode: 4e7db...b69
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #12 Skrevet 28. november 2019 100 % sannsynlig at du får deg noe ja. Anonymkode: 8efb7...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #13 Skrevet 28. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på date med en alenemor. Er jeg da garantert fitte på første date?😃 Anonymkode: d0e03...e23 Har helt ærlig aldri hatt så lite lyst på sex som etter at jeg ble alenemor. Anonymkode: 69346...3b2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #14 Skrevet 28. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har helt ærlig aldri hatt så lite lyst på sex som etter at jeg ble alenemor. Anonymkode: 69346...3b2 Og tanken på menn som tenker på sex på første date rett og slett byr meg i mot. Sånn var greit i begynnelsen av 20 årene. Anonymkode: 69346...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #15 Skrevet 28. november 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Menn uten barn må gi avkall på mye fritid og egne prioriteringer dersom de blir sammen med en alenemor. Det nok lettere å gjøre for egne barn enn andres barn. Been there, done that. Foreldremøter, bursdager, fritidsaktiviteter, lekser. Det meste dreier seg om barna tross alt. Dersom alenemødre er mer kresne enn før de fikk barn, og det stemmer at de har færre single menn å velge mellom enn før de fikk barn, da er det ikke så mange å velge mellom. Det er nok lettere for en alenemor som har barna enten fulltid eller deltid å finne seg en mann som har barn fra før. Anonymkode: 26a73...840 Etter min eksmann forlot meg har det vært 3 seriøst kjekke, oppegående og barnløse menn som ønsket forhold med meg som har et barn 50%, jeg trakk meg alle gangene siden jeg ikke orker forhold med det første. Står så mye galskap på KG. Og hvorfor skulle vi være desperat etter sex, man har da for faen annenhver uke og helg til å ha sex om man skulle ønske det, tror folk her at alenemødre er lenket til huset 24/7? Anonymkode: ff921...ce3 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #16 Skrevet 28. november 2019 Singel mor/far=alenemor/far? Jeg har tydeligvis misforstått begrepene. Jeg kaller meg alenefar, men det innebærer jo at jeg har fullt foreldreansvar. Det er jo noe helt annet enn å ha et barn 50%. Anonymkode: a3fe0...469 2
Trolltunge Skrevet 28. november 2019 #17 Skrevet 28. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn uten barn må gi avkall på mye fritid og egne prioriteringer dersom de blir sammen med en alenemor. Det nok lettere å gjøre for egne barn enn andres barn. Been there, done that. Foreldremøter, bursdager, fritidsaktiviteter, lekser. Det meste dreier seg om barna tross alt. Dersom alenemødre er mer kresne enn før de fikk barn, og det stemmer at de har færre single menn å velge mellom enn før de fikk barn, da er det ikke så mange å velge mellom. Det er nok lettere for en alenemor som har barna enten fulltid eller deltid å finne seg en mann som har barn fra før. Anonymkode: 26a73...840 Som nevnt, alenemødre er forskjellige. Personlig må jeg si at utvalget som var interessert var mer enn stort nok. En del av min selektivitet gikk akkurat på det å utelukke menn som antagelig ikke ville takle godt at de stilte bak barnet. Det er ikke bestandig at menn selv er så bevisst utfordringer ved det, når de først er interessert i en kvinne. Det er heller ikke slik at menn som har innstilt seg på at de aldri skal i et forhold med en som allerede har barn holder fast ved det når de treffer den rette kvinnen. Jeg hadde vært sammen med han som ble min ektemann en stund, og hadde allerede erfart at han hadde akseptert konsekvenser av at jeg hadde et barn, da jeg fikk med meg at en kompis ertet ham litt for at han så bestemt hadde hevdet "Aldri en som allerede har barn!" før han traff meg. Min mann lo og svarte "Ja så feil kan man ta. Bare vent du, når du plutselig møter kjærligheten skal du nok se du også at det du trodde sterkt på viser seg å ikke stemme. Man er rimelig dum om man ikke går for den rette fordi personen ikke stemmer med det man trodde. Når man treffer den rette er det rett. Bare vent du, så tar vi en prat om dette når du treffer den rette. " Utvalget av dem som bevisst ønsker å gå i forhold med alenemor er naturligvis ganske lite, og jeg må si at jeg nesten hadde blitt litt skeptisk dersom jeg visste at en mann ønsket det som utgangspunkt, med mindre det kom av at han visste at han ikke kan få egne barn (steril), eller fordi han allerede har fått de barna han ønsket selv, og ikke ønsket flere. Poenget mitt er uansett at man absolutt ikke kan gå ut fra at det blir sex på første date, bare fordi noen er alenemor. Holdninger til det er like ulikt blant alenemødre som kvinner ellers, og noen tenker seg til og med ekstra godt om akkurat fordi de er mor. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #18 Skrevet 29. november 2019 3 timer siden, sjwslayer skrev: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/25111019/ Next, using analyses restricted to single parents (n = 2,121), we found that single parents with a child aged five years or younger, adjusting for covariates, reported greater frequency of sexual activity and first dates Altså til å med i seriøse forskningsmiljøer har de funnet ut at alendmødre er mer desperat, de skriver også at de har spekulert i det lenge. Skjønner at du som alenemor blir hårsår av dette. Selv om alenemødre i gjennomsnitt er billigere enn andre så betyr det ikke at du er det. Men mest sannsynlig Det er også veldig kjent fenomen for menn at alenemødre hopper fort i seng, ergo derfor de har barn og er alene, fordi de mest sannsynlig har hoppet til klys rimelig sjappt med en fremmed og uhellet har skjedd Men dette gjelder jo enslige FORELDRE. Det kan jo like gjerne være de enslige FEDRENE som er med på å trekke opp snittet i denne undersøkelsen. Anonymkode: 4e7db...b69 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #19 Skrevet 29. november 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Ja, og før det ble som nå, at vi får masse penger fra staten kastet over og etter oss, og siden vi blir rike nå og det er sinnsykt lukrativt å være alenemor, så stakk vi før hull på livmora med strikkepinner for å slippe unna barna, og far, som bare trengte å tømme seg.. Anonymkode: 0e54a...ef5 Alenemødre i tidligere tider var virkelig alene, om de ikke hadde foreldre som stilte opp (men det gjorde de oftest). Det var helt minimalt med støtte å få fra det offentlige. Og enda litt tidligere enn det, var det helt uhyrlig å få et barn utenfor ekteskap - en lausunge. Det kan ikke sammenlignes med å få et barn utenfor forhold/ekteskap i dagens Norge. Anonymkode: 152eb...78f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #20 Skrevet 29. november 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på date med en alenemor. Er jeg da garantert fitte på første date?😃 Anonymkode: d0e03...e23 Garantert er man vel aldri, men jeg husker det veldig godt når jeg ble singel og "helgepappa" for 15 år siden. I den tiden var Nettby, Spraydate, Møteplassen og et par andre veldig populære arenaer for å hooke opp. Om jeg skal gi et tall på om det ble sex på første date så er tallet kanskje 9 av 10 med alenemødre. Faktisk litt færre når de ikke hadde barn, 7 av 10 kanskje. I den rebound-perioden så dreide alt seg om sex når man hadde fri, tror ikke jeg gjorde noe annet enn å ha meg så fort jeg hadde anledning. og slik var det for mange av damene jeg traff også. De skulle liksom løpe fra seg før de hooket opp med en stabil mann igjen. Når det er sagt, "alenefar" / "helgepappa" er minst like billige - og det er ingenting galt i det. Ingenting. Begrepet alenemor og alenefar er vel så utvannet som det kan få bli i disse dager. Er vel bare et fåtall som virkelig kan titulere seg som det. Anonymkode: 78a86...758 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå