Gå til innhold

Hadde dere "tatt kampen" med far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe Huawei mobil til sønnen min på 9 år som kommer på tilbud til 900 kr imorgen. Har ikke så god økonomi nå så tenkte å velge den billigste å tenker at barn trenger ikke noe dyr telefon når de er så små. Men far vil ikke at sønnen skal ha Huawei telefon pga det hadde vært noe i media om at disse mobilene ble avlyttet eller noe sånt. Sønnen bor hos meg å er hos far annenhver helg. Hadde dere kjøpt en dyrere telefon enn dere egentlig har råd til bare fordi far er imot det merket? Eller hadde dere "tatt kampen" med far? 

Anonymkode: 298c3...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kjøpt den telefonen jeg hadde hatt råd til, ellers så kunne far selv kjøpt en telefon.

Anonymkode: 089f6...d91

Han mener at han betaler sååå mye i barnebidrag at mobil er det jeg som skal stå for. Jeg kan gjerne kjøpe mobil til sønnen min men da kommer jeg til å velge den billigste når det er grei telefon.

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mener at han betaler sååå mye i barnebidrag at mobil er det jeg som skal stå for. Jeg kan gjerne kjøpe mobil til sønnen min men da kommer jeg til å velge den billigste når det er grei telefon.

Kjøp den telefonen du har råd til, det er alltid det lureste å gjøre. 

Anonymkode: 089f6...d91

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, ana0603 skrev:

Og han tenker at de andre ikke avlyttes?

Virker sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig med et kompromiss hvor du betaler 900kr og far mellomlegget til en telefon som "ikke blir avlyttet)?

Om far ikke hadde gått med på det hadde jeg bare fuckit og kjøpt den planlagte Huaweien.

• Liker 26
Skrevet

Hvilken Huawei er det, og hvem er det som har tilbudet  ?  Tror jeg også vil kjøpe den 🙂

Anonymkode: 5a26a...6a1

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken Huawei er det, og hvem er det som har tilbudet  ?  Tror jeg også vil kjøpe den 🙂

Anonymkode: 5a26a...6a1

Er bare den billig varianten Huawei y6, men sønnen min trenger ikke så dyr eller avansert mobil. 

Skrevet
5 timer siden, Alice123 skrev:

Er det mulig med et kompromiss hvor du betaler 900kr og far mellomlegget til en telefon som "ikke blir avlyttet)?

Om far ikke hadde gått med på det hadde jeg bare fuckit og kjøpt den planlagte Huaweien.

For meg hadde det vært helt greit,men tviler på at faren vil det for han kommer alltid med at han betaler så mye i barnebidrag.

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt en telefon fra Huawei til hverken barna mine eller andre, men mener likevel at far må betale mellomlegget her, hvis ikke har han ikke noe han skulle ha sagt. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg har hatt Huawei og den var helt jævlig. Ville ikke kjøpt den. 

Anonymkode: cd0c0...20f

• Liker 1
Skrevet

Mener at far ikke bestemmer når det er du som må betale.

tips: vi kjøpte en brukt iphone til datteren vår til 700kr på 9 år, helt supert! Mange som bytter mobil nå når den nye modellen kom. Vi har iphone selv og ville ha samme til henne pga foreldrekontroll funksjonen

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tenkt å kjøpe Huawei mobil til sønnen min på 9 år som kommer på tilbud til 900 kr imorgen. Har ikke så god økonomi nå så tenkte å velge den billigste å tenker at barn trenger ikke noe dyr telefon når de er så små. Men far vil ikke at sønnen skal ha Huawei telefon pga det hadde vært noe i media om at disse mobilene ble avlyttet eller noe sånt. Sønnen bor hos meg å er hos far annenhver helg. Hadde dere kjøpt en dyrere telefon enn dere egentlig har råd til bare fordi far er imot det merket? Eller hadde dere "tatt kampen" med far? 

Du kjøper akkurat hva du vil til ditt barn. Om han er redd for avlytting så får han kjøpe egen telefon til barnet som barnet kan bruke når han er hos han.

Endret av WhisperingWind
Skrevet

Hva med å sjekke Finn.no? Mange billige telefoner der.

Skrevet

Uansett om telefonen blir avlyttet eller ikke, så har det ingenting å si for dere. 
Men jeg ville nok gått for en litt bedre telefon, sønnen din kommer nok til å laste ned spill på den, og etter en mnd bruk med mye spilling osv så vil den være ganske så treg. 
Sønnen din vil nok også oppleve at nesten alle spillene han laster ned går veldig tregt. 

Anonymkode: 0f266...4b0

Skrevet

Om Huawei a lytter gjør andre merker det også. Det er skremselspropaganda at Huawei avlytte kun fordi telefonen er fra Japan. 

Anonymkode: fae1c...32f

• Liker 5
Skrevet

Ikke farlig å kjøpe Huawei, med mindre du er statsansatt.. tror det er en helt Ok start-tlf til barnet ditt som tross alt kun skal bruke den til å ringe med, og  etterhvert skrive noen meldinger. 

Anonymkode: c816c...db7

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt Huawei og den var helt jævlig. Ville ikke kjøpt den. 

Anonymkode: cd0c0...20f

Leste om akkurat den mobilen vi skal kjøpe å alle bare skryter av den.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...