AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Hei er akkurat blitt gravid. Lykkerus begge to og vil bare si det til alle og at tiden kan gå fortere. Men begynner selvfølgelig og bekymre meg for og miste. Hvor normalt er det egentlig og miste ? Anonymkode: 1166d...a54
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Det er veldig vanlig å miste! Jeg mistet i uke 10, det var prøverør og jeg hadde vært åpen om prosessen så mange rundt meg visste at jeg var gravid. Jeg syntes det var godt at folk visste og opplevde at det var godt å snakke med folk da jeg mistet. Rett etter at det skjedde sendte jeg SMS og sa jeg ikke var klar til å snakke om det, så det har vært jeg som har tatt det opp når jeg har følt for det. Det er helt utenfor vår kontroll om vi mister eller ei, prøv å ikke vær redd for det, men gled deg over graviditeten. ❤️ Gratulerer så mye og lykke til🍀 Anonymkode: 7a3fa...078
autorain Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 Gratulerer med graviditeten ❤️ Håper den klorer seg fast 😊 Men.. til det du spør om: Det er ganske vanlig å miste, men risikoen går jo ned for hver uke man passerer. Dessverre kan man aldri vite med sikkerhet om en positiv graviditetstest ender i et barn. Vet ikke hvor pålitelig denne siden er eller skjemaet, men legger det ved for det: https://datayze.com/miscarriage-reassurer.php
Nysgjerrig1 Skrevet 28. november 2019 #4 Skrevet 28. november 2019 Istedenfor å si til deg at det er vanlig å miste, vil jeg si at du har oddsene på din side 🤗 Gjennomsnittlig sannsynlighet for å miste i følgende uker er omtrentlig: 4 = 25% 5 = 19% 6 = 13,5 % 7 = 8,7 % 8 = 5,2% 9 = 3,5 % 10 = 2,5 % 11 = 2,1 % 12 = 1,7 % Så spiller faktorer som alder og helse inn positivt eller negativt 😊 Jeg er selv glad for at jeg valgte å vente til uke 12 med å fortelle det, for det var en hyggelig hemmelighet å bære på sammen med samboer. Og jeg tror det hadde vært vondt å komme med en kontrabeskjed, dersom noe skulle skjedd. Lykke til! https://datayze.com/miscarriage-chart.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå