AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 jeg er 28 år og har generell studiekompetanse. Jeg har vg1 helse og sosial og vg2 barn og ungdom, og påbygg til generell studiekompetanse vg3. Kan jeg ta bare det tverrfaglige på vg2 i voksenopplæringen? Slettes da barn og ungdom? MÅ man ha helseservice for å kunne bli sekretær? Jeg tenker at sekretær kanskje er en grei utdannelse for meg? Jeg liker å sitte ved pcn, snakke normalt med folk som om de skulle vært kunder. Jeg har ikke engang fagbrev i BU fordi jeg likte aldri barn. jeg valgte bare utdanningen i frustrasjon fordi jeg ikke ante hva jeg skulle bli og fagene er jo ganske enkle. Anonymkode: fee76...9a9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Ingen som vet?? Anonymkode: fee76...9a9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Siden du allerede har hatt de vanlige vg2 fagene, så er det bare programfagene vg2 du må ta. Men for å bli helsesekretær må du også ta vg3. Det er programfag og gym. Der er jeg usikker om du må ha gym, siden du har jo ikke hatt vg3 gym, men det har jo heller ikke barne og ungdomsarbeidere eller helsefagarbeidere som går ut i lærling på vg3. Anonymkode: 67fea...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå