Gå til innhold

Brunt blod/utflod + eggløsningsslim ved IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å få litt brunt/rødt i utfloden OG eggløsningsslim når mensen er på vei/skulle vært her?🤭🤔

Har aldri opplevd det, er noen dager siden mensen skulle vært her men har så ustabile sykluser så den kan egentlig komme når som helst! Derfor har jeg heller ikke testa, tørr heller ikke teste😬😬

Det må sies at det er ikke mye brunt blod, bare noen «tråder» i slimet🤢

Anonymkode: e7163...e74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ganske ofte rett før mensen kommer. At utfloden blir som eggløsningsslim igjen har brukt å være et tegn på at mensen nærmer seg hos meg, og noen ganger spotter jeg litt på forhånd. 

Men en liten blødning har vært et tegn på graviditet også. Da har det vært litt friskt blod også, men mest rosa, og det har aldri tatt seg opp som ved mensen. Litt lenger utover i svangerskapet har jeg hatt mye eggløsningsslim. Hvis du ikke pleier å ha noe av dette til vanlig, kan det absolutt være gode tegn også :)  Blod trenger i hvert fall ikke bety at håpet er ute, og "slim" trenger ikke å bety eggløsning. 

Anonymkode: 75610...667

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det ganske ofte rett før mensen kommer. At utfloden blir som eggløsningsslim igjen har brukt å være et tegn på at mensen nærmer seg hos meg, og noen ganger spotter jeg litt på forhånd. 

Men en liten blødning har vært et tegn på graviditet også. Da har det vært litt friskt blod også, men mest rosa, og det har aldri tatt seg opp som ved mensen. Litt lenger utover i svangerskapet har jeg hatt mye eggløsningsslim. Hvis du ikke pleier å ha noe av dette til vanlig, kan det absolutt være gode tegn også :)  Blod trenger i hvert fall ikke bety at håpet er ute, og "slim" trenger ikke å bety eggløsning. 

Anonymkode: 75610...667

Okei takk🙌🏼 inatt drømte jeg at jeg tok utallige billig tester og alle var positive, vil tilbake til drømmen min😫😫

Skrevet

Jeg spottet brunt da jeg skulle hatt mensen den ene gangen jeg var gravid. Om det ikke tar seg opp til en vanlig mensblødning ville jeg tatt en test 😊 Lykke til! 💕

Anonymkode: a9d59...94d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spottet brunt da jeg skulle hatt mensen den ene gangen jeg var gravid. Om det ikke tar seg opp til en vanlig mensblødning ville jeg tatt en test 😊 Lykke til! 💕

Anonymkode: a9d59...94d

Tusen takk❤️ 6 dager forsinka nå😱 Men har jo så ustabile sykluser fra før av🤭 Tørr ikke teste🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...