AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 For en uke siden hadde jeg samleie. To dager etter kommer det noe rosa slim ut av skjeden. Kun en gang, ikke noe mer. Tror jeg hadde eggløsning rundt samleie tiden om jeg regnet riktig. Kan dette "slimet" vært festeblødning? Kanskje altfor tidlig kun to dager etter? Anonymkode: f670c...e33
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Nei, det kan ikke være festeblødning. Anonymkode: 3e409...e7e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #3 Skrevet 28. november 2019 For tidlig for festeblødning. Kanskje eggløsningsslim? Anonymkode: d6300...3e2
VeronicaAmanda Skrevet 28. november 2019 #4 Skrevet 28. november 2019 Festeblødning kommer gjerne rundt ikm, derfor mange blir lurt å tror det er mens-start men likevel er gravid🙈 Og fargen er alt fra rosa, brun og rødt. Men alt er så individuelt fra person til person. Vanligvis fester vel egget seg alt fra 4-10dager etter eggløsning. Derfor det også varierer veldig fra når man opplever å få positiv graviditetstest. Litt slim/rosa utflod og blødninger kan oppstå rundt eggløsning (har jeg lest) 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #5 Skrevet 28. november 2019 Tusen takk for svar! Anonymkode: f670c...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå