Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter hvert år med å komme på noe, så kanskje jeg får noe inspirasjon 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg at foreldrene mine, søskene mine og deres barn klarer å finne en uke hvor vi kan reise på ferie sammen alle sammen. 

Ikke at noen skal betale noe for noen, men bare være samlet. 

Jeg er 27 år og har alt jeg trenger, og jeg jobber. Ser ikke noe poeng i å ønske seg noe for å ønske seg noe, det er bortkastet penger og miljøsvinn.

• Liker 2
Skrevet

Ny nyre.

Anonymkode: e170e...df6

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg ikke noe spesielt. Vin blir jeg alltid glad for.

• Liker 1
Skrevet

Penger og vin. Har kjøpt meg egen leilighet, trenger penger til oppussing og vin til, vell, nytelse. 

Anonymkode: 12187...53b

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 34117...13b

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 34117...13b

Relaterer! 😄 men jeg foretrekker girlfriend da...

Skrevet

Ønsker meg en mummikopp og gjerne noe barna har laget. Ellers blir jeg veldig glad for bruksting som sengtøy, håndklær, såper, spiselige gaver eller hjemmestrikka sokker😊

Anonymkode: a164e...bf1

• Liker 1
Skrevet

Sokker

Anonymkode: 329f9...30a

Skrevet

Flybilletter til jeg skal på konsert neste år :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg noen gode gryter og panner. Hadde nylig en opprydning i kjøkkenskapet, og kvittet meg med flere som var utslitte eller ødelagte. 

• Liker 1
Skrevet

Bøker. Liker spesielt sånne fine bøker om tv-serier jeg følger med på. Har et helt bibliotek om Downton Abbey. Ellers er sjokolade en sikker vinner. 

Anonymkode: c35b3...cfe

Skrevet

En stor hotellpute 😍

Skrevet (endret)

Ingen verdens ting.Har alt jeg trenger og det har alle andre i familien også. Ønsker jeg meg noe kjøper jeg da dette selv.

Å gi en julekurv, blomst eller en flaske når vi går bort er selvsagt IG folkeskikk, men vi kjøper ikke for kjøpe til andre voksne.

Synes det er absurd voksne folk strir og stresser med gaver til hverandre. Å gi en spesiell ting som man vet en person vil elske, som et hjemmestrikket plagg eller en god skinke eller vin, er jo bare koselig, men å kjøpe bodylotion, duftlys billige badekåper og annet tilfeldig ræl er jo helt meningsløst. Vil. Ikke. Ha.

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet

Stålgryter av god kvalitet, ny og bedre dampmaskin til stryking av klær, google Home og google Hub, Missoni Handklær, Bordeaux vinglass, gavekort til kulturopplevelser, produkter fra bondens marked og Oliviers, vin (fellesgaver med mannen)

til meg selv står alltid parfyme og kokebøker på lista, i år ønsker jeg meg også øredobber og ny skijakke. 

Anonymkode: 3b050...1b8

Skrevet

Ønsker meg ting som barna har laget på skole og bhg. Elsker det!!! Utenom det kanskje ett puslespill med 1000 brikker. 

Anonymkode: 7f3e6...e5a

Skrevet
9 timer siden, Perle skrev:

Synes det er absurd voksne folk strir og stresser med gaver til hverandre. Å gi en spesiell ting som man vet en person vil elske, som et hjemmestrikket plagg eller en god skinke eller vin, er jo bare koselig, men å kjøpe bodylotion, duftlys billige badekåper og annet tilfeldig ræl er jo helt meningsløst. Vil. Ikke. Ha.

Vi gir omtrent ikke gaver, så jeg er enig med deg i mye, men du klarer ikke skille mellom hva du liker å gi bort/få og hva andre liker å gi bort/få. Hvis vi holder hjemmestrikkede plagg utenom, siden det er en annen "kategori", så er en god skinke eller vin i samme kategori som bodylotion, duftlys og badekåper (forresten, hvorfor må badekåpene være billige?). Selv om du liker å gi bort/få gode skinker og gode viner, gjør ikke det disse tingene til mer høyverdige gaver enn bodylotion, duftlys eller badekåper. Bodylotion og duftlys blir også brukt opp, og hvis man faktisk ikke har en morgenkåpe fra før, er det en praktisk og fin gave. Så skillet du lager henger ikke på greip.

Anonymkode: b4734...b50

• Liker 2
Skrevet

Tøfler fra Sheperds i modellen Nina. 
Krøllstav. 
Deler fra juleserviset fra Kähler. 

Anonymkode: e2d3d...6ad

• Liker 1
Skrevet

Deler av juleserviset fra Wiik og Walsøe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...