AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Hvor lenge varer det? Har fått antibiotika, kun gått på det i dag. når vil de verste smertene gi seg? Dette er jo helt jævlig, vondt i hele ansiktet samt i tenner. Smerten blir jo ikke bedre i det hele tatt! Hvor lenge hadde dere de verste smertene?! Anonymkode: 1dff1...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Har du prøvd å ta reseptfri smertestillende? Anonymkode: 95ba3...2c2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 Antibiotika forkorter kanskje forløpet en noen dager, hvis det er bakterier og ikke virus da. Hvis ikke hjelper det ikke. Varer kanskje 1-2 uker. Har du prøvd nesespray og nesehorn? Anonymkode: 60987...090 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 Nesespray og Paracet/Ibux er det som hjelper. Antibiotika vil som noen skrev over kanskje forkorte forløpet med 1-2 dager. Bihulebetennelse kan vare lenge. Anonymkode: a0339...c20
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #5 Skrevet 27. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ta reseptfri smertestillende? Anonymkode: 95ba3...2c2 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antibiotika forkorter kanskje forløpet en noen dager, hvis det er bakterier og ikke virus da. Hvis ikke hjelper det ikke. Varer kanskje 1-2 uker. Har du prøvd nesespray og nesehorn? Anonymkode: 60987...090 Er gravid med termin om 2 dager. Kan derfor ikke ta Ibux. Paracet hjelper ikke. Jeg kommer jo ikke til å få sove på 1-2 uker da? Det er jo så vondt at tårene triller her 😭 i tillegg skal jeg føde når som helst.. ts Anonymkode: 1dff1...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #6 Skrevet 27. november 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er gravid med termin om 2 dager. Kan derfor ikke ta Ibux. Paracet hjelper ikke. Jeg kommer jo ikke til å få sove på 1-2 uker da? Det er jo så vondt at tårene triller her 😭 i tillegg skal jeg føde når som helst.. ts Anonymkode: 1dff1...8a4 Prøvd å skylle med saltvann? Physiomer eller nesehorn? Anonymkode: 95ba3...2c2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #7 Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøvd å skylle med saltvann? Physiomer eller nesehorn? Anonymkode: 95ba3...2c2 Ja, kjøpte physiomer på apoteket i dag og nesehorn har jeg prøvd.. føler ikke det har noen effekt. Det hjelper kanskje litt i typ 2 minutter før det er like ille.. er jo helt hoven på ene halvdelen av ansiktet 😥 ts Anonymkode: 1dff1...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #8 Skrevet 27. november 2019 Jeg gikk med kraftig bihulebetennelse i 18 måneder. Selv med utallige besøk hos øre/nese/hals med skylling på gamlemåten (nål gjennom neseveggen og inn i bihulene) samt operasjon uten hell. Viste seg å være rotrester av en trukket tann som forårsaket dette. Måtte CBCT til å avdekke dette da vanlig røntgen hos tannlege ikke var nok. En «normal» bihulebetennelse burde gå over etter 10-14 dager, hvis ikke må du be om utredning via fastlege hvor øre/nese/hals er neste steget. Har du trekt tenner i de siste 6 mnd eller har dårlige tenner i overkjeven på den siden du har mest vondt? Hvis ja vil jeg anbefale å nevne dette til legen. Unner ingen en 18 mnd bihulebetennelse, ikke en gang min eks. Anonymkode: 2aa67...342
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #9 Skrevet 28. november 2019 Prøv Fenu-Max fra helsekost. Ta mer enn dosen. Det er bokkhorn, bl.a, som løser opp og setter i gang tilfriskning ved bihulebet. Anonymkode: 1d1a9...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå