AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Jeg har fått tilbud om læreplass som barne- og ungdomsarbeider. Her i området lyses det sjeldent ut stillinger i faget, og jeg er redd jeg vil stå arbeidsledig etter læretiden. Jeg har heller ikke ønske om å jobbe i barnehage etter læretiden, det passer meg rett og slett ikke i lengden. Det er barneskole som er drømmen. Det snevrer jo inn mulighetene en god del. Hva ville dere ha gjort? Er det dumt å takke ja til plassen siden jeg trolig utdanner meg til arbeidsledighet, eller er det håp om at det vil bli flere slike stillinger fremover? Alternativet er å heller søke studier til neste år, blant annet grunnskolelærer. Anonymkode: 01509...de4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #2 Skrevet 28. november 2019 Jeg ville tatt lærlingtiden. Grunnen til dette er at jeg mener personlig at man vokser inn i rollen som lærer, og at det er nyttig å ha litt erfaring før man starter studiene. Gjør det bare mye lettere rett og slett Anonymkode: 837d4...586 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå