Gå til innhold

Ville dere hatt barnet deres i en barnehage hvor ditt barn var den eneste norske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymkode: 78385...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke fikk noen annen barnehageplass så, ja. Er mer positiv til å en slik barnehage, enn en slik skole. 

Anonymkode: 6d3a5...c41

• Liker 4
Skrevet

Nei, det ville jeg aldri gjort mot barnet mitt!

Anonymkode: 4defb...0bf

• Liker 28
Skrevet

Ja :)

Anonymkode: a30cb...471

Skrevet

Nei.

Anonymkode: f1960...761

• Liker 14
Skrevet

Nei absolutt ikke.

Anonymkode: 7e3f1...d26

• Liker 14
Skrevet

Nei

Anonymkode: 5be94...a51

• Liker 9
Skrevet

Nei. Det må være mishandling av uskyldig barn. 

• Liker 9
Skrevet

Kanskje midlertidig om vi ikke fikk annen barnehageplass. Men barnet hadde gått glipp av enormt mye i forhold til å utvikle det norske språket. Vi ville byttet så snart vi fikk sjans 

• Liker 19
Skrevet

Neiii😥

Anonymkode: ae25c...fce

• Liker 6
Skrevet

Ser på det som en stor fordel. Om miljøet også er bra. Har bodd i utlandet i perioder, og ser utelukkende på det som en fordel at barnet blir flytende i to-tre språk tidlig. Så små barn fanger opp språk så utrolig raskt. 

Anonymkode: ea65e...60d

• Liker 8
Skrevet

Overhodet ikke.

Anonymkode: b1a51...f42

• Liker 8
Skrevet

Nei

Anonymkode: 03856...691

• Liker 6
Skrevet

Ja, og detsom det innebærer at barnet lærer et annet språk så ser jeg det kun som fordel.

jeg gikk selv på engelsk skole og barnehage. Å påstå ar det er «mishandling av uskyldig barn» fordummer temaet kraftig.

• Liker 11
Skrevet

Betyr det at barnet går i barnehage i et annet land? 

Hadde vel uansett ikke hatt noe problemer med det så lenge barnet trivdes.

Anonymkode: 7a3bb...a52

• Liker 4
Skrevet

Nei, ikke med mindre jeg selv hadde valgt å flytte til et annet land og barnet dermed bare gikk i barnehage med amerikanere i USA, polakker i Polen, svensker i Sverige, briter i England eller tyske barn i Tyskland.

Anonymkode: 07376...b73

• Liker 13
Skrevet

Er det ellers ein god barnehage med forsvarlig pedagogisk drift og bemanning? Om så ser eg ikkje noko problem, men ville lurt på om det var nok norskspråklige forbilder med tanke på språkutvikling, barnet mitt er lite og simultant to språklig. Trur nok hen ville blitt veldig forvirra med to språk heima og mange forskjellige i barnehagen.

Anonymkode: c9f4c...cbc

• Liker 2
Skrevet

Nei. Absolutt ikke. 

Anonymkode: c4217...54c

• Liker 5
Skrevet

Spørs hva du mener med norske, da. Hvis du mener andregenerasjons innvandreres barn, så ville jeg ikke hatt noe problem med det. Barnehagen gjenspeiler jo som regel området man bor i. Men det er klart det er bedre hvis det er en bra miks av bakgrunner.

Anonymkode: 4844a...d7a

• Liker 7
Skrevet

Ja, det betyr ikke noe når de er så små. Datteren min bryr seg i hvert fall ikke! På skolen vil jeg helst ha en god blanding

Anonymkode: 60c44...c8e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...