AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #21 Del Skrevet 4. januar 2020 Drikker kaffe og ser Netflix. Anonymkode: eab64...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #22 Del Skrevet 4. januar 2020 På 3.12.2019 den 19.51, Flyndrefisken skrev: Jeg vil tippe dette er en god beskrivelse av en typisk dag for mange i kontormiljø. Jeg jobber i et analysemiljø, og mine dager kan oppsummeres som epostskriving, interne møter, eksterne møter med samarbeidspartnere/myndigheter/selgere, gjøre beregninger i Excel, skrive på rapporter/utredninger/eposter/powerpointpresentasjoner. Samt evinnelige administrasjonsoppgaver slik som utfylling av reiseregninger, skrive på rutiner, fylle ut skjemaer, betale regninger, se på kontrakter, gjennomføre anskaffelser også videre. Hva tjener du i året på dette? Utdanning? Anonymkode: d138a...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva som helst Skrevet 5. januar 2020 #23 Del Skrevet 5. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tjener du i året på dette? Utdanning? Anonymkode: d138a...ba0 Om lag 700 000, utdannet økonom begynnelsen av 30-årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. januar 2020 #24 Del Skrevet 5. januar 2020 Vil tro en svært stor andel av dagens jobber foregår på et kontor, så hva en slik jobb innebærer varierer veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå