Gå til innhold

Hvordan trekke ned uten å bruke strøm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mye som kan trekkes ned uten strøm. Doen, persiennene eller buksene. 

Hva er det du behøver strøm for å trekke ned? 

• Liker 11
Skrevet

Trekke ned hva da??

Anonymkode: 739f5...cb3

Skrevet
3 minutter siden, snoren skrev:

?

? Lurer jeg også på. Hva er det som drar strøm som du trekker ned? Dassen krever ikke akkurat strøm for å trekke ned... det koster bare noen liter vann.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

? Lurer jeg også på. Hva er det som drar strøm som du trekker ned? Dassen krever ikke akkurat strøm for å trekke ned... det koster bare noen liter vann.

Vann og strøm skal slås av i to dager grunnet oppussing, vil det være samme effekt hvis jeg heller vann (fra dunk i butikk) ned i sluket?

Skrevet
1 minutt siden, snoren said:

Vann og strøm skal slås av i to dager grunnet oppussing, vil det være samme effekt hvis jeg heller vann (fra dunk i butikk) ned i sluket?

Om du ikke har en strømledning som går inn i dassen din så bruker den ikke strøm. Da tømmer du vann i dass, så forsvinner dritten.

Anonymkode: f7b3c...cfe

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, snoren skrev:

Ja! En bøtte vann eller noe, hell nedi så spyler det ned selv. 

Anonymkode: c2478...735

Skrevet

Kjøp deg heller noen tomme vanndunker og fyll de fra krana før vannet blir kobla fra. Det går 5-10 liter vann fra bøtte for å få nok trykk til å «spyle ned», så kjøpevann blir veldig dyrt. Europris fx har tomme 25 og 5 litere. Det går mer vann enn en tror. Vaske seg selv, oppvask, toalett ++

Anonymkode: f5d8c...067

• Liker 7
Skrevet

Noen ganger er vannet stengt av fordi det gjøres arbeid på avløpet.. da er det veldig dumt å helle vann i det.. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, prt90 skrev:

Noen ganger er vannet stengt av fordi det gjøres arbeid på avløpet.. da er det veldig dumt å helle vann i det.. 

Det skiller vel neppe på vann fra sisterne kontra bøtte ...

Skrevet
4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det skiller vel neppe på vann fra sisterne kontra bøtte ...

Kan jo være litt forskjell i MENGDE vann da :) Sisterna er jo bare noen liter som du kan trekke ned 1 gang. 

Skrevet
13 minutter siden, prt90 skrev:

Kan jo være litt forskjell i MENGDE vann da :) Sisterna er jo bare noen liter som du kan trekke ned 1 gang. 

Joda. Forhåpentligvis rent vann sett fra de som står i mottakerendens synspunkt.

• Liker 1
Skrevet

Som nevnt så får du ikke nok trykk til å skylle ned i toalettet ved å helle vann fra en flaske. Har du vann i en bøtte og heller hardt ned i skåla, så går det bra. Fyll opp vann i bøtter og dunker før det blir avstengt. 

Anonymkode: e0df6...c43

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som nevnt så får du ikke nok trykk til å skylle ned i toalettet ved å helle vann fra en flaske. Har du vann i en bøtte og heller hardt ned i skåla, så går det bra. Fyll opp vann i bøtter og dunker før det blir avstengt. 

Anonymkode: e0df6...c43

Jeg ville sjekket med rørlegger og sameiet/borettslaget om hva det er som skal gjøres "gr. opplussing" før jeg så mye som tenkte ferdig tanken på å bruke toalettet og skylle ned med vann fra bøtte

Anonymkode: c2ad4...c52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...