Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en av disse florlette papirjulestjernene og er livredd for brann. Må gjøre det riktig. Følger med en plastikk beskyttelseshette for å feste selv og ha rundt lampefeste står det. Får ikke den til å passe og skjønner ikke hvor den skal sitte. Og hvor skal disse ståltrådene? Neste år skal jeg investere i metallstjerne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder?  Det er flere typer. 

Jeg kjøpte samtidig en LED pære som overhodet ikke blir varm. Pæren har nå overlevd flere stjerner 😃

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, sussi123 skrev:

Jeg har kjøpt en av disse florlette papirjulestjernene og er livredd for brann. Må gjøre det riktig. Følger med en plastikk beskyttelseshette for å feste selv og ha rundt lampefeste står det. Får ikke den til å passe og skjønner ikke hvor den skal sitte. Og hvor skal disse ståltrådene? Neste år skal jeg investere i metallstjerne!

Har du kjøpt på Rusta? Jeg skjønte heller ingenting av den. Håper noen andre gjør!

Anonymkode: 3b155...e2c

Skrevet

Ledpærer blir ikke varme. :)

Hadde aldri brukt annen pære enn det!

Skrevet

Har du lastet ned og lest bruksanvisningen? Synes  den virket grei.

Skrevet
7 minutter siden, Belima skrev:

Har du lastet ned og lest bruksanvisningen? Synes  den virket grei.

Lenke til den?

Problemet er at de ståldingsene står rett ut over stjerna, og den plastdingsen som følger med er så stor at den bare sklir av pæreholderen. Så hva skal man egentlig med de ståltrådene? 

Anonymkode: 3b155...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...