sussi123 Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Jeg har kjøpt en av disse florlette papirjulestjernene og er livredd for brann. Må gjøre det riktig. Følger med en plastikk beskyttelseshette for å feste selv og ha rundt lampefeste står det. Får ikke den til å passe og skjønner ikke hvor den skal sitte. Og hvor skal disse ståltrådene? Neste år skal jeg investere i metallstjerne!
stan Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Bilder? Det er flere typer. Jeg kjøpte samtidig en LED pære som overhodet ikke blir varm. Pæren har nå overlevd flere stjerner 😃 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 1 time siden, sussi123 skrev: Jeg har kjøpt en av disse florlette papirjulestjernene og er livredd for brann. Må gjøre det riktig. Følger med en plastikk beskyttelseshette for å feste selv og ha rundt lampefeste står det. Får ikke den til å passe og skjønner ikke hvor den skal sitte. Og hvor skal disse ståltrådene? Neste år skal jeg investere i metallstjerne! Har du kjøpt på Rusta? Jeg skjønte heller ingenting av den. Håper noen andre gjør! Anonymkode: 3b155...e2c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 https://images.app.goo.gl/XsnLmiFukvRxnPDDA Sånn? Anonymkode: 3b155...e2c
Gjest loveli Skrevet 27. november 2019 #5 Skrevet 27. november 2019 Ledpærer blir ikke varme. Hadde aldri brukt annen pære enn det!
Belima Skrevet 27. november 2019 #6 Skrevet 27. november 2019 Har du lastet ned og lest bruksanvisningen? Synes den virket grei.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #7 Skrevet 27. november 2019 7 minutter siden, Belima skrev: Har du lastet ned og lest bruksanvisningen? Synes den virket grei. Lenke til den? Problemet er at de ståldingsene står rett ut over stjerna, og den plastdingsen som følger med er så stor at den bare sklir av pæreholderen. Så hva skal man egentlig med de ståltrådene? Anonymkode: 3b155...e2c
Belima Skrevet 27. november 2019 #8 Skrevet 27. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: https://images.app.goo.gl/XsnLmiFukvRxnPDDA Sånn? Anonymkode: 3b155...e2c Står her i dette innlegget over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå