Gå til innhold

Kan noen se over hjemmeeksamen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I fjor satt jeg som førsteårsstudent og skulle levere min aller første hjemmeeksamen. Jeg var såpass usikker på om jeg hadde besvart oppgaven at jeg endte med å skrive her inne på forumet, for å se om det var noen snille sjeler der ute som orket å ta seg tid til å lese gjennom oppgaven min og vurdere om jeg hadde klart å svare på det oppgaven spurte om. Jeg følte at det hjalp meg mye da jeg sitter helt alene med oppgaven og ikke får diskutert den med noen. 

Jeg sitter nå med min andre hjemmeksamen på andreåret, og prøver igjen ettersom responsen var veldig nyttig i fjor. Oppgaven er på 8 sider, og skal leveres innen fredag. Det vil si at jeg har morgendagen på å finpusse og justere litt på den. Vi fikk oppgaven tidlig i går, så jeg er ferdig med mitt første utkast. Jeg vil selvsagt ikke bli tatt for plagiatkontroll, så jeg kommer ikke til å publisere den offentlig. Men om det er noen som har et øye for den akademiske verden, blir jeg veldig takknemlig om noen orket å scrolle over bare for å se om jeg har klart å redegjort eller drøftet slik oppgaven ber meg om.

Hilsen stresset student :) 

Anonymkode: 23b9e...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva studerer du?

Anonymkode: bf757...cba

• Liker 1
Skrevet

Hvilket fag/emne?

Anonymkode: e3942...ea1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...