..... Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Fra gammelt av skulle snekkerne få en flaske brennevin hver når huset var tett. Denne skikken er vel over nå, men jeg har lyst til å gjøre litt stas på snekkerne likevel, da vi er veldig fornøyd med jobben de gjør. Kommer ikke til å kjøpe alkohol mtp at man ikke vet hvilke problemer andre kan ha, men hva kan man finne på?
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 Er kake som er vanlig i dag Anonymkode: 531c9...1e1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 Har vært borti både kake og pizza. En gang var det grilling og småkaker, men det var et skolebygg, så det kom ganske mange. Anonymkode: 56897...5a7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #5 Skrevet 27. november 2019 Tror jeg ville valgt å lage (eller kjøpe inn) pizza og brus. Du kan eventuelt ha en skuffekake eller noe i tillegg. Anonymkode: 24afd...2c5
OppNedPåAlt Skrevet 28. november 2019 #6 Skrevet 28. november 2019 Jeg skal bake kake, og servere kaffe og brus samt snitter (om ikke pizzakjappa er åpen). 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #7 Skrevet 28. november 2019 Vi hadde bare to snekkere på huset (av og til bare en om gangen), og huset ble tett rett før jul. Vi valgte å kjøpe hver sin gavekurv i stedet for å servere mat. De fikk hver sin flaske Baileys, god pose kaffe, brente mandler, konfekt og noe annet jeg ikke husker. Ble satt stor pris på. Anonymkode: 15f1c...2f0 3
..... Skrevet 15. desember 2019 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2019 Endte opp med å kjøpe de pizza og brus samt sjokolade som de kunne ha til kaffen. Blir også å kjøpe de julegave til de tar juleferie til helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå