Gå til innhold

Kranselag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra gammelt av skulle snekkerne få en flaske brennevin hver når huset var tett. Denne skikken er vel over nå, men jeg har lyst til å gjøre litt stas på snekkerne likevel, da vi er veldig fornøyd med jobben de gjør. Kommer ikke til å kjøpe alkohol mtp at man ikke vet hvilke problemer andre kan ha, men hva kan man finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kake som er vanlig i dag

Anonymkode: 531c9...1e1

Skrevet

Har vært borti både kake og pizza. En gang var det grilling og småkaker, men det var et skolebygg, så det kom ganske mange.

Anonymkode: 56897...5a7

Skrevet

Tror jeg ville valgt å lage (eller kjøpe inn) pizza og brus. Du kan eventuelt ha en skuffekake eller noe i tillegg.

Anonymkode: 24afd...2c5

Skrevet

Jeg skal bake kake, og servere kaffe og brus samt snitter (om ikke pizzakjappa er åpen). 

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde bare to snekkere på huset (av og til bare en om gangen), og huset ble tett rett før jul. Vi valgte å kjøpe hver sin gavekurv i stedet for å servere mat. De fikk hver sin flaske Baileys, god pose kaffe, brente mandler, konfekt og noe annet jeg ikke husker. Ble satt stor pris på. 

Anonymkode: 15f1c...2f0

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Endte opp med å kjøpe de pizza og brus samt sjokolade som de kunne ha til kaffen. 

Blir også å kjøpe de julegave til de tar juleferie til helga. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...