Millimani Skrevet 14. desember 2020 #41 Skrevet 14. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ler høyt av AB.. d84😂😂😂 Anonymkode: 89353...6c1 Mange påfunn ja. Men det var i fjor. I år skal man være veldig forsiktige når man jobber inne i en gang med kontorer. Men AB over deg kommer jo med noe morsomt, rent bortsett fra at jeg ikke er god til å sy
Millimani Skrevet 26. november 2021 #42 Skrevet 26. november 2021 Da har det straks gått et år til, og det er på tide med hemmelig nissevenn igjen Er det noen som har gode idéer?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #43 Skrevet 26. november 2021 Plengionika skrev (På 27.11.2019 den 15.21): Vi skal ha hemmelig nissevenn på jobben og i den forbindelse trenger jeg tips til nissestreker og nissegleder. Jobber i barnehage så ting ifm data og kontor utgår. Håper på mange gode forslag 😊 Så du har som oppgave å finne på ting barna skal oppdage? I så fall er vel det enkleste å søke på rampenissen på insta eller noe? Anonymkode: 3cc26...fb3
Plengionika Skrevet 26. november 2021 Forfatter #44 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så du har som oppgave å finne på ting barna skal oppdage? I så fall er vel det enkleste å søke på rampenissen på insta eller noe? Anonymkode: 3cc26...fb3 Nei, det var blant kollegaer. Tråden ble opprettet for to år siden, så nissestreker og nissegleder er vel gjennomført.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #45 Skrevet 26. november 2021 On 11/28/2019 at 6:27 PM, AnonymBruker said: Legg murstein i sekken. Anonymkode: 5e9c1...d84 Haha, dette gjorde jeg og mamma mot broren min da vi var på fjelltur i sommer. Skulle ha sett ansiktet hans da han oppdaget mursteinen i sekken. Vi lo alle godt da. Anonymkode: 1e86d...863
Millimani Skrevet 26. november 2021 #46 Skrevet 26. november 2021 Plengionika skrev (1 time siden): Nei, det var blant kollegaer. Tråden ble opprettet for to år siden, så nissestreker og nissegleder er vel gjennomført. Jepp, men jeg dro tråden opp igjen nå, akkurat som jeg prøvde på i fjor også. Håper på forslag Nissestreker og nissegleder er klare for å gjennomføres igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå