AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Liker å overraske mannen med pirrende meldinger i hverdagen, men har gått litt tom for idèer nå. Bilder er enkelt å sende, men jeg ønsker gjerne tips til pirrende tekstmeldinger som får tankene hans til å spinne og at han lengter hjem til meg 😉 Hva er dine beste tips? Anonymkode: a5ab3...094
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Vi hadde en periode i sommer hvor han var bortreist og vi av en eller annen grunn begynte å sende pirrende meldinger med hverandre. Vi har aldri vært så kåte før, og endte med å ringe hverandre på messenger hvor vi fingret og runket og jeg til og med brukte dildoen i rompa. Herregud det var helt sykt hvor kåte vi ble av det sånn når jeg tenker tilbake på det. Det var egentlig ikke noe spesielt vi skrev heller. Bare sånn ting vi skulle ønske den andre gjorde hvis vi var sammen, og beskrev sexen på en måte. Jeg vet ikke hvordan dere har gjort det fra tidligere jeg? Anonymkode: 2a318...892 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå