Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en tanke. Hva har det gått av de som stuer vekk eldre folk sammen med narkomane og alkoholikere som bare skal ut å feste, reise og sånne ting? 
Har dem ikke samvittighet? Kunne aldri ha fått meg til å gjøre det. Er det noen som har gjort dette? 

Anonymkode: 25f9c...20c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel snakk om kommunale boliger og derfor kommunen som blander alle slags mennesker. Greit er det ikke. 

Anonymkode: 089f6...13d

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare en tanke. Hva har det gått av de som stuer vekk eldre folk sammen med narkomane og alkoholikere som bare skal ut å feste, reise og sånne ting? 
Har dem ikke samvittighet? Kunne aldri ha fått meg til å gjøre det. Er det noen som har gjort dette? 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Hvor er det man stuer bort eldre folk sammen med narkomane og alkoholikere som "bare skal ut å feste, reise, og sånne ting"?

Det har jeg aldri opplevd.

Kan du utdype? 

Anonymkode: 6376b...9b4

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel snakk om kommunale boliger og derfor kommunen som blander alle slags mennesker. Greit er det ikke. 

Syns ikke det er hyggelig gjort eller greit i det hele tatt. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Hvor er det man stuer bort eldre folk sammen med narkomane og alkoholikere som "bare skal ut å feste, reise, og sånne ting"?

Det har jeg aldri opplevd.

Kan du utdype? 

Anonymkode: 6376b...9b4

Flere eldre folk har blitt «stuet vekk» i boliger der det bare oppholder seg eldre folk og narkomane/alkoholikere. Det er det jeg mener. Jeg syns at de eldre skal få slippe å føle den utryggheten med å ha sånne folk rundt seg rett og slett. Det sier litt om hvor lite ansvar enkelte føler og det er skuffende. Jeg reagerte på det og de gamle orker ikke gjøre noe med det. De narkomane er glade for de kan få herje som de vil. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart de ikke har en annen løsning på det? Rart hvis de har godkjent det. :riste: 

Skrevet

Dette er vel ikke å stue bort folk... Det er å gi et botilbud til de som ikke kan skaffe seg tak over hodet selv. (de fleste eldre har i løpet av livet klart å skaffe seg egen bolig, med mindre de tilhører de andre gruppene ts nevner). 

Anonymkode: ab0e2...cb4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel ikke å stue bort folk... Det er å gi et botilbud til de som ikke kan skaffe seg tak over hodet selv. (de fleste eldre har i løpet av livet klart å skaffe seg egen bolig, med mindre de tilhører de andre gruppene ts nevner). 

Anonymkode: ab0e2...cb4

Ja men man behøver ikke plante to ytterpoler med/mot hverandre. De fleste eldre flytter fra boligene sine eller murer seg inne pga at narkomane/alkiser løper rundt i gangene i boligene noen av de bor i. Det er ikke særlig hyggelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...