Cathie Skrevet 28. mai 2005 #1 Skrevet 28. mai 2005 Skulle vanligvis hatt mensen for en uke siden... Men det kommer ingenting.. Ikke et lite tegn en gang (bortsett fra litt voldsomme humørsvigninger) Har gått en måned på pillene Cerazette, og har hørt at mange får mindre mens av disse.. Men hos meg kommer det da ingenting!! Er det vanlig eller er det nå jeg burde kjøpe en test på apoteket??
Nella Skrevet 28. mai 2005 #2 Skrevet 28. mai 2005 Gikk 2 mnd på Cerazette før jeg fikk "mensen" i 2 dager så gikk det 2 mnd til neste gang igjen og da også bare 2 dager Så det er helt vanlig. Og da har jeg gått på Trionetta før og hatt mensen helt punktlig mandag-torsdag i 6 år først.
Gjest en liten hvit and Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Går og på Cerazette. Hadde første mens som vanlig etter at jeg begynte på pillene, men nå har jeg ikke blødd siden i januar. Å miste mensen er vanlig i flg pakningsvedlegget.
Arkana Skrevet 28. mai 2005 #4 Skrevet 28. mai 2005 Jeg hadde ingen mens de 4 mnd jeg brukte Cerazette. Derimot blødde jeg ørlite hver eneste dag disse 4 mnd (hvilket var grunnen til at jeg sluttet til slutt).
Cathie Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2005 Derimot blødde jeg ørlite hver eneste dag disse 4 mnd (hvilket var grunnen til at jeg sluttet til slutt). Jeg har ikke blødd noen ting jeg da.. ikke et spor en gang!! Er jo litt deilig da, men litt uvant!!
Mia25 Skrevet 29. mai 2005 #6 Skrevet 29. mai 2005 jeg har ikke hatt mensen siden februar. det er helt vanlig å miste den helt. litt deilig, men rart også.
Cathie Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2005 Oh no!!! :o Glemte å ta pilla i går... Skummelt! kanskje det blir en tur på apoteket om en stund alikevel :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå