Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gi ost og kjeks som gave, men hvordan gjør jeg dette i forhold til holdbarhet? Blir jo noen timer under treet,

Anonymkode: 77808...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen timer under treet. Den må ligge i kjøleskap, evt på en kald balkong, kjeller eller tilsvarende, til gaveåpningen. Det er jo sannsynligvis fortsatt en stund til den skal serveres, mtp alt som allerede er innkjøpt til jul av mat.

• Liker 1
Skrevet

Kjeksen kan sikkert stå i noen få timer, men osten holder sannsynligvis ikke ut om du ikke setter den i en plastpose sånn at det ikke blir luft.

Skrevet

Sett den i kjøleskapet, kamuflert som noe anne kanskje, eller et annet kaldt sted. Under juletret legger du et kort med f.eks en eler flere gåte(r)  som må løses før mottakeren finner osten.

Anonymkode: fe11c...d9f

Skrevet

Er det revet ost? Les på pakken er ikke alltid der er ekte ost

• Liker 1
Skrevet

Vi har varmekabler i gulvet. Ost under treet er ingen god ide. Hva med å legge med bilder av ost og noen penger. Så kan mottaker kjøpe selv, hvis poenget med gaven er akkurat ost og kjeks

Skrevet

Ikke uvanlig at det har ligget innpakkede gaver i kj.skapet  hjemme hos oss i årenes løp. Just sayin 

Anonymkode: ee9d2...e59

Skrevet

Jeg gir alltid ost til min bestefar, og når jeg gir ham gaven, forteller jeg at den må ligge i kjøleskapet konstant. Der ligger de fleste julegavene hans, for å si det sånn, for han elsker ost. :) 

Anonymkode: 5effe...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...