AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Naboene mine dro m Stenaline og betalte meg for å være med datteren deres. Hun var i topp humør og lo mye, men måten hun lo på virket så rart og litt skremmende for å være helt ærlig. Hun åpner munnen helt, også lukker hun den helt (raskt - om og om igjen) når hun ler, det har jeg aldri sett før i livet mitt. Helsike. Og det er ikke bare en gang, det ser ut til å være sånn hun ler hele tiden. Hun virker normal ellers, er dette en kjent symptom på et eller annet? Anonymkode: e909f...2bb
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Åh, nå fikk jeg flashback til barndommen, grandonkelen min lo slik. 🥰 Jeg har aldri hørt at måten å le på er et symptom på noe som helst. Anonymkode: 08732...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 Noen har spesiell latter. Tror ikke man kan styre måten man ler på. 🤔 Min nabos barn gråter veldig rart. Hyler helt i fistel. Akkurat det kan han styre 🤭😅 Men han ler også spesielt, det tror jeg ikke han kan styre. Anonymkode: 502a6...dca
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 barn er morsomme ja.. Mitt barn kan enkelte ganger le litt komisk. Han har helt normal latter ellers, men dersom han prøver å le uten at ting er noe morsomt for han, altså som en falsk latter, så høres han utrolig latterlig ut. Vi hadde bursdagsselskap, og når han lo sånn, så lo alle med han! Til og med voksne foreldre som var til stede. De e bare sykt morsomt! Anonymkode: 101c8...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå