Gå til innhold

kose uten kondom

Fremhevede innlegg

Gjest meiii
Skrevet

hm.. han var vel inni meg et par ganger også uten at vi brukte kondom. (gikk ikke for han)

Men likevel, kanskje ikke så smart? Er d mulig å bli gravid på denne måten? Vet at sjansen er liten, men likevel..... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så smart nei.

Du kan faktisk bli gravid på den måten selv om sjansen er liten.

Skrevet

så jeg bør være bekymra eller...??

Nå ble jeg plutselig stressa her!! :o

Gjest Mymymy
Skrevet

Tror det er veldig små sjanser til at du skal ha blitt gravid, stress ned :)

Skrevet

Jada, sjansene er små, men de er jo der.

Er det ikke lenge siden kan du jo kjøpe angrepille og ta de så slipper du å tenke mer på det. Ellers må du jo bare se.

Det har antagelig gått bra så det er ikke for å skremme deg. Neste gang så husker dere kondom

:wink:

Gjest gjest1
Skrevet

.....eller gå til legen og få resept på p-piller...

Gjest mæiii
Skrevet

oki... :roll: har angrepille..men da må jeg ta den snart!

huff, blir man ikke ganske dårlig av den? ikke så alt for erfaren på omraådet... skal skaffe meg p-piller ja.. men foreløpig har vi brukt kondom...

hva gjør jeg? Takker for svar :-)

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Ta angrepillen nå og bruk hodet neste gang dere "koser". Du kan ha blitt gravid.

Skrevet

Vet ikke om man blir dårlig av den. Men det må jo uansett være verdt det å være dårlig litt for så å være sikker, enn å måtte finne ut at man er gravid og så ta stilling til abort, ikke abort og alt som følger med der.

Dessuten er jo de pillene kommet reseptfrie for at man skal unngå å bruke abort som prevensjon.

Ta de og vær sikker.

Gjest mæiii
Skrevet

ja der tok jeg dem... takk for hjelpa :-)

Gjest mæiii
Skrevet

men så var d en ting til da vettu... d er vel omtrent 36 timer siden... håper ikke d er for sent! Bør vel helst ta innen 12??

Takk takk for at dere er så kjappe til å svare :-)

Skrevet

Er det ikke innen 72 timer de skal tas da?

Skrevet

"NorLevo® skal tas så raskt som mulig, helst innen 12 timer og ikke senere enn 72 timer (3 døgn), etter ubeskyttet samleie. Jo tidligere tablettene tas etter ubeskyttet samleie desto bedre effekt har behandlingen."

Fant på www.norlevo.no

Kikk litt der. Masse spørsmål og svar :) Fine sider.

Gjest Helsepersonell
Skrevet

Sjansen for at du blir gravid av dette er svært liten.

Men husk at andre prevensjonsmidler ikke beskytter mot kjønnssykdommer... Ikke gøy å få herpes eller kjønnsvorter.. De blir du aldri helt kvitt. For ikke å snakke om hiv... Vær sikker på vedkommende du har sex med. Er det en som har hatt andre partnerere, kan det være en idè å få vedkommende til å teste seg for diverse sykdommer. Ikke gøy, men kanskje nødvendig. Ta vare på deg selv.

Gjest hjalmarlover
Skrevet
hm.. han var vel inni meg et par ganger også uten at vi brukte kondom. (gikk ikke for han)

Men likevel, kanskje ikke så smart? Er d mulig å bli gravid på denne måten? Vet at sjansen er liten, men likevel..... :roll:

Det kan komme litt sæd ut før man for utløsning,vet du...Så selv om sannsynligheten er mindre, er det ikke sikkert. Det er jo derfor det ikke er lurt å "hoppe av i svingen".

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...