Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten skal så smått begynne å prøve over jul, jeg er 37, han er 33. Vi ble kjærester i sommer.  Jeg har en jente på snart 8 fra før. 

Andre som er oppi øvre del av 30 årene som prøver? 

Blir det tatt noen ekstra tester når man blir gravid etter fylte 38? 

Endret av Happylife82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som regnes som godt voksen, men jeg er 34 år og prøver. Føler meg litt gammel, men har prøvd i 4 år uten hell. Er i gang med utredning nå. 

Anonymkode: a7f2f...f69

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, Happylife82 said:

Jeg og kjæresten skal så smått begynne å prøve over jul, jeg er 37, han er 33. Vi ble kjærester i sommer. 

Andre som er opi øvre del av 30 årene som prøver? 

Blir det tatt noen ekstra tester når man blir gravid etter fylte 38? 

Hei, jeg (mann) er 31, dama 36 snart 37 i februar.

Vi har vært sammen siden 2014 . Har et barn på 1 år. Skal vel ha ett til om 1 år ish

Anonymkode: 12cc5...a12

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 37 og han er 31 - er 3 mnd på vei :)

Anonymkode: 8b7aa...5cf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 35, har to (nesten) ungdommer fra før. Føler meg egentlig for gammel, føles som en evighet siden småbarnstiden.. men vi får se om jeg blir gravid. Klarte d på første pp med begge. Denne gangen lar d vente på seg gitt.. gir opp prøvingen om 1,5 år ca. Noe eldre enn d tror jeg ikke kroppen min orker.. ❤️

Anonymkode: bd45e...849

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 38 år og gravid, men føler meg ikke spesielt godt voksen av den grunn. Ble gravid på første forsøk. 

Anonymkode: b5674...4c9

• Liker 11
Skrevet

Jeg er 31 han er 34. Føler det er passelig alder

Anonymkode: 2e162...304

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 43 og venter mitt første barn. 

• Liker 22
Skrevet

Jeg er 38 år, blir straks 39. Har en gutt på fire år. Mistet i fjor og mistet i år. Vi bruker litt tid på å bli gravide. Tok nipt test i Danmark. Ellers tror jeg at man kan få tilbud om KUB test når man er 38år og oppover 🤔 Litt usikker. Vi prøver på en til. Drømmen er tre barn. Men det tror jeg ikke skjer. Jeg tar det ikke for gitt i den alderen jeg er i og med tanke på at vi bruker litt tid.

• Liker 2
Skrevet

35 år, 10 uker på vei

Gravid på første forsøk

Anonymkode: 8f7e1...8e1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 37 og har termin med barn nummer 4 om tre uker. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 41 og ønsker å prøve på et søsken til min 22 mnd gamle sønn. Føler tiden er i ferd med å renne ut, men både gynekolog og en jordmor jeg kjenner privat mener det er ingenting i veien for å prøve. Ble gravid på første forsøk da jeg var 38.

Anonymkode: 89c85...a82

• Liker 3
Skrevet

Blir snart 42. Skjønner ikke helt at man anser seg som godt voksen når man er 37 og yngre, men det er kanskje bare meg. 

Anonymkode: 9e501...90b

• Liker 18
Skrevet
På 27.11.2019 den 2.43, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva som regnes som godt voksen, men jeg er 34 år og prøver. Føler meg litt gammel, men har prøvd i 4 år uten hell. Er i gang med utredning nå. 

Anonymkode: a7f2f...f69

4 år er lenge, godt dere får hjelp nå:)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir snart 42. Skjønner ikke helt at man anser seg som godt voksen når man er 37 og yngre, men det er kanskje bare meg. 

Anonymkode: 9e501...90b

nei, har vel kanskje noen gode år igjen:)  Skal du ha (flere) barn?

Skrevet
På 27.11.2019 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Jeg er 38 år og gravid, men føler meg ikke spesielt godt voksen av den grunn. Ble gravid på første forsøk. 

Anonymkode: b5674...4c9

Så flott:) gratulerer med barn i magen:) 

Skrevet
19 timer siden, Lorieen skrev:

Jeg er 37 og har termin med barn nummer 4 om tre uker. 

Så hyggelig å høre. hvor mange år blir det mellom dine?

Skrevet

Normal alder for førstegangsprøvere i min omgangskrets. Blant mine nærmeste venninner er spennet i førstegangsmødre 36-41. 

Anonymkode: af894...b40

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...