Gå til innhold

Blir for våt....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har et problem, som ødelegger sex helt for meg, og lurer på om noen har noen tips eller råd. 

Problemet er at jeg blir så våt når jeg blir opphisset, og det gjør jo at jeg kjenner mindre, og da kjenner også han mindre. Jeg har til og med vært et ærend hos gynekolog for å sjekke at ikke det er «blomsten» min det er noe gale med, men der er det bare velstand og normale forhold. 

Det kan hjelpe å bytte stillinger, men ellers vet jeg ikke om noe jeg kan gjøre. Å finne en som er godt utstyrt hadde vært midt i blinken, men hjertet følger sine egne veier og er ikke så opptatt av utstyret på 🍆 til menn! 🤷🏻‍♀️

Noen som er i lik situasjon? Noen tips? 

Skulle dette kanskje vært under helse eller noe? 🤔

På forhold tusen tusen takk for svar! 👏🏼

Anonymkode: 5a461...74c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysse beina fungerer, du blir trangere da, og fremdeles holde smøringen, det er jo også viktig👌

Jeg skal google litt for deg, er litt nyskjerrig selv🙈

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg har et problem, som ødelegger sex helt for meg, og lurer på om noen har noen tips eller råd. 

Problemet er at jeg blir så våt når jeg blir opphisset, og det gjør jo at jeg kjenner mindre, og da kjenner også han mindre. Jeg har til og med vært et ærend hos gynekolog for å sjekke at ikke det er «blomsten» min det er noe gale med, men der er det bare velstand og normale forhold. 

Det kan hjelpe å bytte stillinger, men ellers vet jeg ikke om noe jeg kan gjøre. Å finne en som er godt utstyrt hadde vært midt i blinken, men hjertet følger sine egne veier og er ikke så opptatt av utstyret på 🍆 til menn! 🤷🏻‍♀️

Alle mine damer har vært sånn. Spesielt hun siste hun var skikkelig våt. Der måtte vi til meg tisselaken og hånklær. Det plasket godt der. Hun var bare helt magisk egentlig. 

Nei det er bare sånn. Du må nok leve med det. Det gjør ikke oss menn noe. Du får heller kommunisere godt og justere på beste viset dere får til. Det gjorde vi. Det beste med hele greia var at jeg fikk slikket mye mye mere enn normalt. 😄

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

krysse beina fungerer, du blir trangere da, og fremdeles holde smøringen, det er jo også viktig👌

Jeg skal google litt for deg, er litt nyskjerrig selv🙈

Tusen takk! 😘

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er inngangen? Har du født? 

Anonymkode: b6f91...609

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finner ikke så mye om dette på nettet enda! Men stillinger der du krysser eller holder bena tett inntil hverandre, gjør at du føles trangere.

Jeg har det samme problemet selv, får jeg reisning blir det kliss vått i boxern, så jeg er avhengig av å ha en ball med papir nedi her når jeg er hjemme. Det var ulempene med det, men det finnes like mange fordeler😉

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å tørke penis og meg selv under sex hvis det blir for vått. Også begynte med knipeøvelser. 

Anonymkode: cc216...d0a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Alltid fordel med en mann med tjukt utstyr 😄

Anonymkode: abae6...c36

• Liker 1
Skrevet

Jeg er likedan. Hvis vi gjør misjonær, hjelper det å prøve å ligge litt høyt, løfte rumpa liksom.. For da kommer jo ikke alt det våte ut. Den verste stillingen er når jeg sitter oppå, da blir det alt for vått.. I starten måtte vi bruke håndkle, men etterhvert har han vendt seg til det og han har aldri klaget.

Anonymkode: 53beb...ae9

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For da kommer jo ikke alt det våte ut.

Da synes jeg det er bedre med stillinger der det renner ut, det fylles jo opp etterhvert. Men skjønner det hvis du mener at åpningen holdes tørrere og dermed føles trangere. En annen ting er jo kanskje cucksleeve, det har jeg ikke prøvd i slike tilfeller🤔

Skrevet

Jeg har født 1 barn, for 9 år siden. Knipeøvelser har jeg gjort hele livet, og jeg har til og med fått gynekologen til å måle meg innvendig for jeg var redd det var det som var problemet. Men det er det ikke, og det kjenner jeg og, helt til det blir FOR vått. 

Jeg blir ikke våt sånn at det renner ut, trenger ikke håndkle og sånt. 

~ Ts

Skrevet

Ok, bra du fant ut om dette hos gynekologen da, kanskje er det bare litt større "utstyr" du trenger for å kjenne friksjonen👌

Skrevet

Jeg har det like dan innimellom. Blir så våt at etter han har kommet inni meg renner alt ut før jeg rekker å forhindre unødvendig søl. 

I starten måtte vi ha håndkle tilgjengelig både for under akt og etterpå. 

Har avtatt litt med tiden, men hender at jeg blir så våt at det renner. Han tar det som et kompliment. 

Aldri tenkt at det er noe galt med meg. (Har aldri født barn) 

• Liker 1
Skrevet

At noen er så våt at det renner har aldri vært negativt fra min side, og betyr ikke at det er noen som feiler dem.

I en periode ble pikken slapp pga all fuktigheten over tid. Men etter at jeg begynte med kegeløvelser er den blitt mere utholdende, pluss at jeg er 10 kg lettere og bedre form.

Skrevet

Bare ta den i toern etter at du er for våt?

Skrevet

Hvis jeg kjenner det blir for vått/lite friksjon så kniper jeg, da kjenner både han og jeg mer. 

Anonymkode: 58585...30c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Bare ta den i toern etter at du er for våt?

Det er ofte det vi gjør. Eller i munnen. Det er i grunnen begge parter fornøyde med.

Anonymkode: 15485...1a5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte det vi gjør. Eller i munnen. Det er i grunnen begge parter fornøyde med.

Anonymkode: 15485...1a5

"Vi er begge fornøyde. Hjelp!"

Case closed?

• Liker 1
Skrevet

For nysgjerrigheten sin skyld da, hvor stort er utstyret på partneren din? Spesielt omkrets, men også lengde?

Anonymkode: 137e9...853

Skrevet (endret)
På 26.11.2019 den 22.03, abrasiveRefraction skrev:

"Vi er begge fornøyde. Hjelp!"

Case closed?

Det er ikke TS, så jeg vet ikke om casen er helt closed riktig ennå...

Endret av Jubatus
Skrev feil, skulle stå "Det", i stedet for "jeg"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...